mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Samba aandelenuitgiften met Windows Server 2008 en SLES 10

Reply

Thread Tools
Old 1 jun 2009, 23:12
Nieuw Lid Fractie

Default Samba aandelenuitgiften met Windows Server 2008 en SLES 10

Ik heb een samba share op mijn SLES 10 server, deze server is aan ons domein waarop Windows Server 2003 als onze PDC. Toegang tot dit aandeel werkt perfect voor alle apparaten, servers, pc's, enz. .. behalve voor een. We lopen terminal servers voor onze gebruikers en onze nieuwste werkt met Windows Server 2008. Hoewel de gebruikers op deze server in staat zijn om toegang te krijgen tot de Samba aandeel, zal het niet doen, als de hostnaam wordt gebruikt als referentie.

Toe te voegen aan de complexiteit van deze kwestie dit alleen geldt voor gebruikers van het domein. Als ik gebruik maken van een lokale of lokaal admin account dit aandeel kan worden geraadpleegd via IP of hostname. Ik kan meer informatie geven over deze kwestie als het nodig is, maar als iemand heeft alle ideeën of mogelijke resoluties Ik ben al oor.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows Server 2008 Dilemma. tmockingbird Windows besturingssystemen 1 9 augustus 2009 14:27
Microsoft Windows 7 en Windows Server 2008 R2 philthomas Windows besturingssystemen 0 23 jul 2009 01:54
Windows Server 2008 extern app HUCIEL Windows besturingssystemen 0 De 3 juni 2009 11:36
Windows Server 2008 AD Issues RCI Windows besturingssystemen 0 29 mei 2009 10:12
Service Pack 2 voor Windows Server 2008 en Windows Vista Bubba Windows besturingssystemen 4 27 mei 2009 08:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.