![]() |
|
| |||
| |||
| Heyy folkens, var ikke sikker på om å legge denne her eller i O / S kategori, så beklager hvis det er behov for flytting. Så Ive klart å få min mits en kopi av Windows Server 2003, mens egentlig ikke ideelt for mitt bruk, var det gratis, så im ikke klaget! Prøver å sette opp et domene (gjennom Active Directory) og jeg får denne feilmeldingen. [Sitat] Diagnosetermer Mislyktes Registreringen diagnostisk er kjørt 1 gang. Advarsel: Domain Controller funksjoner som begynte i et domene, logge på et domene, og Active Directory-replikasjon vil ikke være tilgjengelig før DNS infrastruktur for Active Directory er riktig konfigurert. DNS-sone autoritativ for domenet wilkinson.local kan ikke oppdateres fordi det er DNS root zone. Domenekontrollere vil ikke sende dynamiske oppdateringer av DNS root zone. Hvis du vil bruke dette domenenavnet, velger du "installere og konfigurere DNS server på denne datamaskinen" nedenfor, og opprette en delegasjon til den nye DNS sonen wilkinson.local fra roten sonen til DNS-serveren. For mer informasjon, inkludert fremgangsmåten for å løse dette problemet, se Hjelp. Detaljer Den primære DNS-serveren testet var: A.ROOT-SERVERS.NET (198.41.0.4) Sonen var. (rot) Domenekontrollere vil ikke sende dynamiske oppdateringer av DNS root zone. [Quote] Im ikke helt sikker på hva dette betyr som, eller hvordan du løser det, så noen råd ville være velkommen! Som et punkt serveren im oppsettet er på trådløst, men med en statisk IP, DNS-innstillinger er satt til openDNS ..... Ive forsøkt å fjerne disse, og som gjør at ruteren for å angi IP-adresser, men fortsatt har det samme problemet. Skål, MCTW |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| FTP-tilgang problemet på Windows 2003 Server med ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-operativsystemer | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Terminalserveren ikke logge inn - Windows 2003 server | gideon112 | Windows-operativsystemer | 0 | 5 juni 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2 på Citrix PS 3.0 - Server på nytt etter siste brukeren logger ut | dmb | Windows-operativsystemer | 0 | 20 mai 2009 13:40 |
| Hjelp på Server 2003 | blando89 | Windows-operativsystemer | 1 | 28 januar 2009 15:23 |
| Windows Server 2003 | bigyin | Windows-operativsystemer | 2 | 20 mai 2008 02:54 |
| Thread Tools | |
| |