mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Server 2003 SBS med et system til udveksling

Reply

Thread Tools
Old 25. maj 2009, 09:23
Ny Medlem Gruppen

Default Server 2003 SBS med et system til udveksling

Så jeg har en server 2003 SBS med et system til udveksling og jeg er blevet bedt om
for opsætning af et system til at holde relative projekt emails sammen.

alle sendte e-mails og indgående post i forbindelse med et projekt er at gå til et bestemt projekt i postkassen
eller mappe ...

naturligvis en kopi skal sendes som hvordan vil indgående e-mails fra forskellige adresser
bare vide, hvad projektet filen det går til.

Idéen er at holde lignende projekt email sammen.

I dont ønsker at vide, hvordan du gør dette trin for trin ... men hvis nogen kan give mig generel info
Jeg kan google og regne det ud.

nogen nævnt SharePoint Services ... kan det bruges?

hvilken som helst hjælp behage.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
FTP-adgang problem på Windows 2003 Server med ISA Server 2004 steveballmer Windows-operativsystemer 0 12 juni 2009 01:02
Terminal server ikke logge in - Windows 2003 Server gideon112 Windows-operativsystemer 0 5. jun 2009 23:52
Windows 2003 SP2 server på Citrix PS 3.0 - Server genstartet efter sidste bruger logger ud DMB Windows-operativsystemer 0 20. maj 2009 13:40
Hjælp på server 2003 blando89 Windows-operativsystemer 1 28 januar 2009 15:23
Mail Exchange Server Hjælp! StephenPollock E-mail, VoIP og IM Discussion 12 21. jan 2008 12:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.