![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen siis palvelimeen 2003 SBS kanssa vaihto-ja minua on pyydetty to setup järjestelmä säilyttää suhteellinen hankkeen sähköposteja yhdessä. kaikki lähetetyt viestit ja saapuvan postin liittyvä hanke on mennä tietyn hankkeen postilaatikko tai kansio ... ilmeisesti jäljennös on lähetetty miten saapuvan postin eri osoitteista vain tietää, mitä hankkeen tiedosto se menee. Ajatuksena on pitää vastaavaa hanketta email yhdessä. I dont haluavat tietää, miten tämä askel askeleelta ... mutta jos joku voi antaa minulle yleinen info Voin google ja työskennellä sen. joku mainitsi SharePoint Services ... tämä voidaan käyttää? apua please. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| FTP-pääsy ongelma Windows 2003 Server, joissa on ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 12th Jun 2009 01:02 |
| Terminal Server ei kirjautua - Windows 2003-palvelimen | gideon112 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 5th Jun 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2-palvelimeen Citrix PS 3.0 - Server käynnistyy uudelleen sen jälkeen, kun viimeinen käyttäjä kirjautuu ulos | DMB | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 20. toukokuuta 2009 13:40 |
| Ohje palvelimelle 2003 | blando89 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 28th Jan 2009 15:23 |
| Mail Exchange Server auttaa! | StephenPollock | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 12 | 21. Jan 2008 12:43 |
| Thread Tools | |
| |