![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har været at dø for at få mine tænder til DX10, men har været at undgå Vista som en leper-Zombie med dårlige tænder. En ven fortalte mig om Server'08, der syntes at have behandlet de fleste af de problemer, jeg har bemærket med Vista. Desværre foreligger der ingen Nvidia-drivere tilsyneladende eksisterer for mit grafikkort (eller endog på alle for Server'08 ). Kan nogen punkt mig i en mere nyttig retning? eller bare fortælle mig, jeg er et fjols og slag mig indtil jeg kommer til den rigtige konklusion mig. ![]() Jeg forsøger at finde drivere til en 8800GTX. tak! |
|
| |||
| |||
| Vent .. hvad? Er du sigter til at være vært for en server på din computer? Hvis dette ikke er tilfældet .. bør du lægge Windows Server 2008 til den side. Den eneste OS øjeblikket understøtter DirectX 10 er Vista, kan det komme til Linux nogen tid; http://forevergeek.com/apple/project...x_and_os_x.php Jeg har hørt rygter om DirectX 10 kommer til XP, men denne hjemmeside smuk mange knuser mit håb om, at. http://letskilldave.com/archive/2006...-No_2E00_.aspx Microsoft er ved at blive vanskelig og tvinger brugerne til at gå til Vista, dermed, hvorfor de er kun sætte "det bedre stuff" på Vista. = [ |
|
| |||
| |||
| ahhh scagrabbits! rygter abounded, men tilsyneladende they're løgne. Nr. DX10 på server? damn du microsoft! Tja, hvis du får en heads-up om et Linux frigivelse, der understøtter DX10, drop det i denne tråd eller andet sted i den RSS feed, hvis det overhovedet er muligt. Helst Ubuntu bygge, jeg er vant til systemet. Thanks for the info, tbird! (Alle får at reference, du har alvorlige spørgsmål) Meget Love = D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm, DX10 på Linux, hvis det sker, kunne jeg godt have en duel boot i fremtiden
Ville det ikke genere mig, der bygger dog, som alle Linux er nyt for mig, altid kun anvendes microsoft (bruges et par timer på en Mac gør video redigering, men ikke rearly bruger OS) Mit system: Første OC
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows Server 2008 Dilemma. | tmockingbird | Windows-operativsystemer | 1 | 9 august 2009 14:27 |
| Windows Server 2008 fjernbetjening app | HUCIEL | Windows-operativsystemer | 0 | 3 juni 2009 11:36 |
| Samba andel problemer med Windows Server 2008 og SLES 10 | alice201 | Windows-operativsystemer | 0 | 1 juni 2009 23:12 |
| Windows Server 2008 AD Issues | RCI | Windows-operativsystemer | 0 | 29. maj 2009 10:12 |
| BSOD 124 kører Windows Server 2008 | joey88 | Windows-operativsystemer | 1 | 25th Dec 2008 01:59 |
| Thread Tools | |
| |