![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ollut kuolla saan pureutumaan DX10, mutta on vältettävä Vista kuin spitaalinen-zombie huonoja hampaita. Eräs ystäväni kertoi minulle Server '08, joka näytti olevan käsitelty eniten ongelmia olen pannut Vista. Valitettavasti ei nvidian ajurit ilmeisesti ole minun näytönohjain (tai jopa ollenkaan Server '08 ). Voiko kukaan kohta minulle enemmän hyötyä suuntaan? tai vain kertoa minulle, olen hullu ja SLAP minua, kunnes olen oikeassa tekemistä itse. ![]() Yritän löytää ajureita 8800GTX. kiitos! |
|
| |||
| |||
| Odota .. mitä? Oletko pyritään vastaanottavan palvelimen tietokoneeseen? Jos tämä ei ole .. pitäisi laittaa Windows Server 2008 puolelle. Ainoa käyttöjärjestelmä tukee tällä hetkellä DirectX 10 on Vista, se saattaa tulla Linux jonkin aikaa; http://forevergeek.com/apple/project...x_and_os_x.php Olen kuullut huhuja DirectX 10 tulossa XP, mutta tällä sivustolla melko murskaa toiveeni siitä. http://letskilldave.com/archive/2006...-No_2E00_.aspx Microsoft on hankalaa ja pakottavat käyttäjät mennä Vista, joten miksi he vain sanovat "parempaa kamaa" on Vista. = [ |
|
| |||
| |||
| ahhh scagrabbits! huhut virisi, mutta ilmeisesti ne ovat valheita. O DX10 palvelimelle? damn you Microsoft! No, jos saat heads-up about Linux-versiota, joka tukee DX10, pudota se tätä säiettä tai jossakin RSS-syötteen, jos suinkin mahdollista. Mieluiten Ubuntu rakentaa, olen tottunut siihen, että järjestelmää. Thanks for the info, tbird! (Jokainen saa että viittaus, sinulla on vakavia asioita) Suuri Rakkaus = D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, DX10 Linuxissa, jos se tapahtuu, voisin hyvin olla kaksintaistelun boot tulevaisuudessa
Ei häiritse minua, joka rakentaa kuitenkin, kuten kaikki Linux on minulle uutta, aina vain käyttää Microsoft (käytetty muutaman tunnin poika tekee videoeditointiin, mutta ei rearly käyttäen OS) My System: Ensinnäkin OC
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows Server 2008 Dilemma. | tmockingbird | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 9th Aug 2009 14:27 |
| Windows Server 2008 kauko app. | HUCIEL | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 3. Jun 2009 11:36 |
| Samba osakeanteihin Windows Server 2008 ja SLES 10 | alice201 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 1st Jun 2009 23:12 |
| Windows Server 2008 AD Kysymykset | RCI | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 29. toukokuuta 2009 10:12 |
| BSOD 124 Windows Server 2008 | joey88 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 25. Joulukuu 2008 01:59 |
| Thread Tools | |
| |