![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb sterven aan mijn tanden te krijgen in DX10, maar zijn het vermijden van Vista als een melaatse-zombie met slechte tanden. Een vriend vertelde me over Server '08, die leek te hebben gericht meeste van de problemen die ik heb opgemerkt met Vista. Helaas, geen Nvidia drivers blijkbaar bestaan voor mijn grafische kaart (of zelfs helemaal voor Server '08 ). Kan iemand mij in een punt meer nuttige richting? of gewoon zeggen dat ik ben een dwaas en klap me tot ik kom tot de juiste conclusie mezelf. ![]() Ik probeer op bestuurders te vinden voor een 8800GTX. bedankt! |
|
| |||
| |||
| Wacht .. wat? Bent u gericht op een server hosten op uw computer? Indien dit niet het geval is .. Hiervoor moet je Windows Server 2008 aan de kant. De enige OS ondersteunt momenteel DirectX 10 is Vista, kan het komen tot Linux enige tijd; http://forevergeek.com/apple/project...x_and_os_x.php Ik heb geruchten gehoord over DirectX 10 komt naar XP, maar deze website vrij veel verplettert mijn hoop op die. http://letskilldave.com/archive/2006...-No_2E00_.aspx Microsoft is lastig en de gebruikers dwingen om naar Vista, dus waarom ze alleen bent zetten "de betere stuff" op Vista. = [ |
|
| |||
| |||
| ahhh scagrabbits! geruchten overvloed, maar blijkbaar zijn ze leugens. Nr. DX10 op de server? damn u Microsoft! Nou, als je een heads-up over een Linux-release die DX10 ondersteunt, zet het in deze thread of ergens in de RSS-feed, als dat mogelijk is. Voorkeur Ubuntu te bouwen, heb ik gebruikt om het systeem. Bedankt voor de info, TBIRD! (Iedereen krijgt die verwijzing, heb je ernstige problemen) Much Love = D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm, DX10 op Linux, als dat gebeurt, kon ik goed hebben een duel boot in de toekomst
Zou het niet stoort me dat wel op te bouwen, als elke Linux is nieuw voor mij, alleen maar gebruikt Microsoft (gebruik gemaakt van een paar uur op een Mac doet video-editing, maar niet rearly met behulp van de OS) Mijn Systeem: Eerste OC
|