mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Server 2008 spiste min drivere

Reply

Thread Tools
Old 24th May 2008, 22:42
Medlem Group

Default Server 2008 spiste min drivere

Jeg har vært dø for å få mine tenner i DX10, men har vært å unngå Vista som en spedalsk-zombie med dårlige tenner. En venn fortalte meg om '08 Server, som syntes å ha løst de fleste problemene jeg har bemerket med Vista.

Dessverre ingen Nvidia drivere tilsynelatende eksisterer for mitt grafikkort (eller faktisk i det hele tatt for Server '08 ). Kan noen peke meg i en mer nyttig retning? eller bare fortelle meg jeg er en tosk og sleng meg inntil jeg kommet til riktig konklusjon selv.

Jeg prøver å finne drivere for en 8800GTX. takk!
Old 25th May 2008, 04:25
Medlem Group

Vent .. hva? Er du sikte på å være vert for en server på datamaskinen? Hvis dette ikke er tilfelle .. bør du sette Windows Server 2008 til side. Den eneste OS øyeblikket støtter DirectX 10 er Vista, kan det komme til Linux en gang;
http://forevergeek.com/apple/project...x_and_os_x.php

Jeg har hørt rykter om DirectX 10 kommer til XP, men dette nettstedet ganske mye knuser jeg håper på det.
http://letskilldave.com/archive/2006...-No_2E00_.aspx

Microsoft blir vanskelig og tvinge brukerne til å gå til Vista, derav hvorfor de bare setter "det bedre ting" på Vista. = [
Old 29th May 2008, 11:18
Medlem Group

ahhh scagrabbits! Ryktene florerte, men tilsynelatende de er løgn. Ingen DX10 på serveren? damn du microsoft!

Vel, hvis du får en heads-up om en Linux-versjon som støtter DX10, miste den i denne tråden eller annet sted i RSS-strømmen, hvis det er mulig. Helst Ubuntu bygge, jeg er vant til systemet. Takk for opplysningen, tbird! (Alle får som referanse, har du alvorlige problemer)

Much Love = D
Old 29 april 2008, 11:45
Donor Group

hmm, DX10 på Linux, hvis det skjer, kunne jeg godt ha en duell støvel i fremtiden Ville ikke bry meg som bygger om, som alle Linux er nytt for meg, bare noen gang brukt microsoft (brukt noen timer på en mac gjør videoredigering, men ikke rearly med os)

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.