![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har netop installeret Service Pack 2 på mit skøn pc, der har Windows XP Home og skærmen er alle gul. Jeg har forsøgt wiggling VGA-kabel, og det har ikke løst problemet, og jeg bare installeret et download fra NVIDIA-websted for at forsøge at løse problemet, og at hasn't arbejde. Enhver ved, hvad problemet er? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyt til Windows-operativsystemer forum.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kunne det være, at førerne er defekt, eller at VGA-kabel / forbindelsen er defekt, eller at VGA-skærm kort eller hvad's drivere er defekt?
| |||
| |||
| Det fungerede fint, før jeg har installeret Service Pack 2. Jeg har lige tjekket Enhedshåndtering og under "Andre enheder" er min video controller |
|
| |||
| |||
| Lyder som en dårlig overvåge kablet. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows XP Service Pack 3 | rbscooby | Windows-operativsystemer | 6 | 30 November 2009 12:45 |
| Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 | stald | Windows-operativsystemer | 6 | 21. mar 2009 08:54 |
| Opdatering til Service Pack 3 Fra Service Pack 1 | ralphp | Windows-operativsystemer | 4 | 2 marts 2009 14:28 |
| Vista Service Pack 1 | DriFT01 | General Software Chat | 3 | 21. dec 2008 12:49 |
| Windows XP Service Pack 2 | teenee23 | General Software Chat | 7 | 23 marts 2008 13:50 |
| Thread Tools | |
| |