![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har just installerat Service Pack 2 på mina kompisar dator som har Windows XP Home och skärmen är gul. Jag har försökt vickande VGA kabel och som inte har åtgärdat problemet och jag har just installerat en hämta från nvidia hemsida att försöka rätta till problemet och att hasn't arbete. Alla vet vad problemet är? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flytta till Windows Operativsystem forum.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan det vara så att drivrutinerna är felaktig eller att vga kabel / anslutning är felaktig eller att VGA-kortet eller vad's drivrutiner är fel?
| |||
| |||
| Det fungerar bra innan jag installerade service pack 2. Jag kollade enhetshanteraren och under "Andra enheter" är min video registeransvarige |
|
| |||
| |||
| Låter som en dålig övervaka kabel. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows XP Service Pack 3 | rbscooby | Windows-operativsystem | 6 | Igår 12:45 |
| Windows XP Service Pack 2 från Service Pack 1 | byggnad | Windows-operativsystem | 6 | 21 mars 2009 08:54 |
| Uppdatera till Service Pack 3 Från Service Pack 1 | ralphp | Windows-operativsystem | 4 | 2 mars 2009 14:28 |
| Vista Service Pack 1 | DriFT01 | General Software Chat | 3 | 21 december 2008 12:49 |
| Windows XP Service Pack 2 | teenee23 | General Software Chat | 7 | 23 mars 2008 13:50 |
| Thread Tools | |
| |