![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Enhver installeret det endnu (foruden mig lol). Hvis ja, hvad synes du? jeg bare gjorde det, for jeg har ikke haft tid til at se, om noget fungerer bedre ......... Find det på nedenstående link. Det handler om halvvejs ned på siden. Der er både en 32 og 64 bit versioner, sammen med en version til en ISO, så du kan brænde det og opdatere mange computere. http://www.microsoft.com/downloads/e...All + Varegrupper |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har endnu ikke, tak for heads up mig at gøre det nu, håber det er smertefrit.
| |||
| |||
| Typisk .. Ret efter at have givet op med Vista, de udleder noget, der ville have været interessant at prøve ..
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg kæmpede for at finde det via dette link, så findes en mere direkte. http://technet.microsoft.com/en-us/w.../dd262148.aspx |
|
| |||
| |||
| Cool Dave, tak. Nogle folk sagde det tog dem timer ned belastning. Jeg hentede iso for 32 bit på min vens computer, og det tog omkring 20 minutter måske. På mine, jeg åbnede derefter 64 bit SP2 og installeret det fra MS site. Det tog cirka 4 minutter at hente og måske 20-25 til installation. BEMÆRK: Jeg havde installeret den koreanske sprog pakke et år siden. Jeg var nødt til at afinstallere det, før jeg kunne gøre det SP2 installere. Det eneste sprog, der understøttes indtil videre er de fem De anfører i den dokumentation, så vær opmærksom på, at inden du forsøger at hente Service pakke. (Nice job på titel Hybrid, jeg mente at nævne server 2008 som godt). |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Microsoft Releases Windows 7 og Windows Server 2008 R2 | philthomas | Windows-operativsystemer | 0 | 23 juli 2009 01:54 |
| Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 | stald | Windows-operativsystemer | 6 | 21. mar 2009 08:54 |
| Ikke ønsker Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool | evilfantasy | Windows-operativsystemer | 3 | 10. maj 2008 15:21 |
| Windows Vista Service Pack 1 er nu tilgængelig. | evilfantasy | Windows-operativsystemer | 54 | 18 marts 2008 11:46 |
| Windows Vista Service Pack SP1 Release Date? | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 11 | 5 januar 2008 01:59 |
| Thread Tools | |
| |