![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Anyone installert den ennå (foruten meg lol). Hvis ja, hva tror du? Jeg gjorde det slik at jeg ikke har hatt tid til å se om noe virker bedre ......... Finner det i linken nedenfor. Det handler om halvveis ned på siden. Det er både 32 og 64 bits versjoner, sammen med en versjon for en ISO, slik at du kan brenne det og oppdatere mange datamaskiner. http://www.microsoft.com/downloads/e...All + Kategorier |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har ennå ikke, takk for heads up am gjøre det nå, håper det er smertefri.
| |||
| |||
| Typisk .. Rett etter å gi opp med Vista, de slipper noe som ville vært interessant å prøve ut ..
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg kjempet for å finne den via denne koblingen så funnet en mer direkte én. http://technet.microsoft.com/en-us/w.../dd262148.aspx |
|
| |||
| |||
| Cool Dave, takk. Noen foreldre var å si det tok dem timer å laste ned. Jeg lastet ned iso på 32 bit på min kompis datamaskin og det tok rundt 20 minutter kanskje. På mine, jeg åpnet deretter 64 bit SP2 og installert det fra MS området. Det tok cirka 4 minutter å laste ned og kanskje 20-25 for installasjonen. MERK: Jeg hadde installert den koreanske språket pakken et år eller så siden. Jeg måtte avinstallere det før jeg kunne gjøre SP2 installert. Den eneste språkene som støttes så langt er fem de stat i dokumentasjonen så vær oppmerksom på at før du prøver å laste ned Service pakken. (Nice jobben på tittelen Hybrid, jeg mente å nevne Server 2008 i tillegg). |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Microsoft Releases Windows 7 og Windows Server 2008 R2 | philthomas | Windows-operativsystemer | 0 | 23 juli 2009 01:54 |
| Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 | skur | Windows-operativsystemer | 6 | 21 mars 2009 08:54 |
| Ikke ønsker Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool | evilfantasy | Windows-operativsystemer | 3 | 10 mai 2008 15:21 |
| Windows Vista Service Pack 1 er nå tilgjengelig. | evilfantasy | Windows-operativsystemer | 54 | 18 mars 2008 11:46 |
| Windows Vista Service Pack SP1 Utgivelsesdato? | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 11 | 5 januar 2008 01:59 |
| Thread Tools | |
| |