![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Den som har installerat det ännu (förutom mig lol). Om ja, vad tror du? Jag bara gjorde det så jag har inte haft tid att se om allt fungerar bättre ......... Hitta den i länken nedan. det är ungefär halvvägs ner på sidan. Det finns både en 32 och 64-bitars versioner, tillsammans med en version för en ISO så att du kan bränna den och uppdatera flera datorer. http://www.microsoft.com/downloads/e...All + Kategorier |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har ännu inte, tack för heads up: er gör det nu, hoppas det är smärtfritt.
| |||
| |||
| Typiskt .. Direkt efter att ge upp med Vista, de släpper något som skulle ha varit intressant att prova ..
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jag kämpade för att hitta den via denna länk så hittas en mer direkt. http://technet.microsoft.com/en-us/w.../dd262148.aspx |
|
| |||
| |||
| Cool Dave, tack. Några föräldrar sa att det tog dem timmar att ladda ner. Jag hämtade iso för 32 bitar på min kompis dator och det tog ungefär 20 minuter kanske. På mitt, jag öppnade sedan 64 bit SP2 och installerade det från MS webbplats. Det tog ca 4 minuter att ladda ner och kanske 20-25 för installation. OBS: jag hade installerat den koreanska språket paket för något år sedan. Jag var tvungen att avinstallera det innan jag kunde göra SP2 installerat. Det enda språk som stöds hittills är de fem de anger i dokumentationen så var medveten om detta innan du försöker att ladda ner Service paketet. (Snyggt jobbat på titeln Hybrid, jag menade att nämna server 2008 också). |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Microsoft Releases Windows 7 och Windows Server 2008 R2 | philthomas | Windows-operativsystem | 0 | 23 juli 2009 01:54 |
| Windows XP Service Pack 2 från Service Pack 1 | byggnad | Windows-operativsystem | 6 | 21 mars 2009 08:54 |
| Vill du inte se Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool | evilfantasy | Windows-operativsystem | 3 | 10 maj 2008 15:21 |
| Windows Vista Service Pack 1 finns nu tillgänglig. | evilfantasy | Windows-operativsystem | 54 | 18 mars 2008 11:46 |
| Windows Vista Service Pack SP1 Frisläppandedatum? | Hybr! D | Windows-operativsystem | 11 | 5 januari 2008 01:59 |
| Thread Tools | |
| |