mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Indstilling brugerrettigheder på en Workgroup Server 2003 Machine

Reply

Thread Tools
Old 15. juni 2009, 14:07
Medlem Gruppen

Default Indstilling brugerrettigheder på en Workgroup Server 2003 Machine

Jeg har brug for at indstille brugerrettigheder til forskellige computere i mit lille kontor. Jeg har spørgsmål. Jeg kiggede på det ofte stillede spørgsmål her, men jeg stadig har problemer. Hvad sker der, er jeg begrænse rettighederne til kun min computer på en bestemt mappe inde i et større mappe. Jeg ønsker alle at have adgang til de større mappe, men på den indvendige mappe jeg var testning lige mig. Nå alle fortsat har adgang til det. Jeg selv tog ud for "alle" i den andel, men jeg teknisk set ikke ønsker at dele hver mappe derinde, eller skal jeg, for at tildele forskellige brugerrettigheder til hver anden mappe i denne større mappe? Hjælp ville være værdsat. Tak! (FYI Jeg vil ikke have at sætte dette på et domæne på grund af den lille størrelse af virksomheden)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Rettigheder på Netværk Andel til server ikke opholder sig, når du logger ud og ind igen flamefrenzy56 Windows-operativsystemer 0 18 august 2009 06:13
FTP-adgang problem på Windows 2003 Server med ISA Server 2004 steveballmer Windows-operativsystemer 0 12 juni 2009 01:02
Windows 2003 SP2 server på Citrix PS 3.0 - Server genstartet efter sidste bruger logger ud DMB Windows-operativsystemer 0 20. maj 2009 13:40
Opsætning af Wireless på en gammel XP Machine ralphp Networking, Modemer & VoIP 13 2 marts 2009 06:22
Workgroup problemer Server 2003 og Vista Henry Jones Windows-operativsystemer 1 24 august 2007 03:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.