mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Instellen van de gebruiker rechten op een Workgroup Server 2003 Machine

Reply

Thread Tools
Old 15 jun 2009, 14:07
Lid Fractie

Default Instellen van de gebruiker rechten op een Workgroup Server 2003 Machine

Ik moet om gebruikersrechten voor verschillende computers in mijn kleine kantoor. Ik heb problemen. Ik keek naar de FAQ's hier, maar ik ben nog steeds problemen. Wat er gebeurt is beperk ik de rechten op mijn computer op een bepaalde map in een grotere map. Ik wil dat iedereen toegang heeft tot de grotere map, maar op de innerlijke map i was just me testen. Nou iedereen heeft nog steeds de toegang ertoe. Ik heb zelfs nam off "iedereen" in het aandeel, maar ik technisch niet wilt delen, elke map in, of moet ik aan, om verschillende gebruikersgroepen rechten voor elke map in deze map groter? Hulp zou worden gewaardeerd. Bedankt! (FYI Ik wil niet hebben om dit op een domein toe te schrijven aan de geringe omvang van het bedrijf)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.