mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Innstilling brukerrettigheter på en Workgroup Server 2003 Machine

Reply

Thread Tools
Old 15 juni 2009, 14:07
Medlem Group

Jeg må sette brukerrettigheter for ulike maskiner i mitt lille kontor. Jeg har problemer. Jeg så på FAQ's her, men jeg fortsatt har problemer. Hva skjer er jeg begrense rettighetene til bare min datamaskin på en bestemt mappe inne i en større mappen. Jeg vil at alle skal ha tilgang til større folder men på det indre mappe jeg var testing bare meg. Vel alle som fortsatt har tilgang til den. Jeg tok av "alle" i aksjen, men jeg teknisk ikke vil dele hver mappe i det, eller må jeg, for å tildele forskjellige brukerrettigheter til hver annen mappe i større mappe? Hjelpe ville være verdsatt. Takk! (Til info Jeg vil ikke å sette dette på grunn av den lille størrelsen på virksomheten)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.