mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Inställning av användarrättigheter på en Workgroup Server 2003 Machine

Reply

Thread Tools
Old 15 juni 2009, 14:07
Ledamot Gruppen

Default Inställning av användarrättigheter på en Workgroup Server 2003 Machine

Jag måste ställa användarrätt för olika datorer i mitt lilla kontor. Jag har frågor. Jag tittade på vanliga frågor och svar här men jag är fortfarande har problem med. Vad som händer är jag begränsa rätten till bara min dator på en viss mapp inuti en större mapp. Jag vill att alla ska ha tillgång till de större mappen men i det inre mapp jag testa just mig. Tja alla fortfarande har tillgång till den. Jag tog bort "alla" i aktien, men jag tekniskt inte vill dela varje mapp i det, eller måste jag, att ge olika användare rättigheter till varje annan mapp i detta större mapp? Hjälp skulle uppskattas. Tack! (För kännedom Jag vill inte behöva lägga detta på ett område på grund av den begränsade storleken på företag)
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Rättigheter Networking Share till server inte stannar när du loggar ut och in igen flamefrenzy56 Windows-operativsystem 0 18 august 2009 06:13
FTP-åtkomst problem i Windows 2003 Server med ISA Server 2004 steveballmer Windows-operativsystem 0 12 juni 2009 01:02
Windows 2003 SP2 server på Citrix PS 3.0 - Server startas efter sista användaren loggar ut DMB Windows-operativsystem 0 20 maj 2009 13:40
Konfigurera Wireless på en gammal XP-maskin ralphp Nätverk, Modem & VoIP 13 2 mars 2009 06:22
Workgroup problem server 2003 och vista Henry Jones Windows-operativsystem 1 24 august 2007 03:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.