vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Hidas tietokone mutta should'nt olla

Reply

Thread Tools
Old 6. toukokuuta 2007, 13:22
Uusi Jäsen

Default Hidas tietokone mutta should'nt olla

Hei, tämä on minun ensimmäinen viesti ottaa juuri liittynyt foorumi, joten terveisiä kaikille aluksi.

Oma ongelma, jota en ymmärrä, on se, että minulla on 3.4Gig Suoritin-ja 1Gig RAM-muistia, minulla on myös installe, melko äskettäin, Windows Vista Premium - mutta minun tietokone näyttää olevan hyvin, hyvin hitaasti kaikki se ja käyttää pelkästään kaikki aika kirjallisesti tai lukuvirheitä kovan-asema (80Gig) - tämä on mitä näyttää olevan sen hitaasti.

Pelit että käytettäisiin ok näyttävät köröttää nyt ja jopa avaamista internetselain kestää ikuisesti - varmasti Vista ei voi olla yksin vastuussa tämän painajainen joka tekee kaiken niin tylsiä?

Minulla on ajoitettu defrag ja levyn puhtaan viikoittain ja juoksi sen taas tänään, onko siinä mitään eroa. No, aivan kuten olen istunut täällä kirjoittamalla tämän tietokoneen kova-asema on whirring pois pitämällä varattu, vaikka en usko, että mitään olisi beed tehdä.

Lopullinen pala info - on hyvin vähän käynnistys-lista eli tausta toimintaa I kytketään ne kaikki pois, joten ei ole mitään tekosyytä, että Contant levy pääsy, että voin ajatella.

Toivon, että joku voi hieman selventää asiaa. Jos vastaus on poistaa Vistan ja palata takaisin XP: n, en ole varma, miten tehdä, koska minulla ei saada XP: n levy tietokoneen, se on kova-asema vara-jonnekin.

Terveisin,

Mark.
Old 6. toukokuuta 2007, 13:39
Banned ryhmän

Hei Mark

Tervetuloa TCF

Saitko 32-bittinen tai 64-bittinen versio?
Myös teidän XP: n kone aloittaa?
Vista voi olla yksi valtava voimavara hugger.
Lisätietoja tietokoneen tiedot kiitos.

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 6. toukokuuta 2007, 13:42
Uusi Jäsen

Hi Wolfey.

Tein saada 64-bittinen versio ja XP oli aiemmin asentanut kyllä. Mielestäni Haluaisin palata siihen, mutta ei ole CD-tai mitään, koska se pidettiin varmuuskopio kansio Tietotekniikan kovalevy - Luulen, että olen havainnut sen erillinen asema (osio), mutta kaikki kansiot ovat lukossa ja kallistuksen tehdä mitään niiden kanssa.

Mark.
Old 6. toukokuuta 2007, 13:49
Uusi Jäsen

Oikaistaan - Minulla on 32-bittinen järjestelmä kuten juuri tarkistanut minun ominaisuuksia.

Mark.
Old 6. toukokuuta 2007, 13:59
Administrator Group

Kun ensimmäinen siirtyi näköala oli hyvin hidas, tämä oli laskenut ongelmia minun näyttö ja äänen kuljettajat.

Vaikka ne on tarkoitettu näköala ja asennettu oikein, ne aiheuttivat PC on hidasta, helvetti.

Avaa Task Manager ja post suorittimen ja RAM käyttö%.

Oletko asentanut uusimman ääni-ja video-ohjaimet?

Voit tehdä tämän tekemällä Windows Update-tai aikoo valmistajien verkkosivuilla.

Nvidia kortit erityisesti on ongelmia Vistan kanssa.

Tämä on olettaen teit tuore asentaa ja ei ole virus tai spy-ware että tietokoneeseen.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 6. toukokuuta 2007, 14:01
Banned ryhmän

Se kuulostaa minusta kuten kaikki, mitä on jäljellä ja XP: ssä on Recovery osio ja ilman kokonaisuudessaan XP uudelleenasennusta levy teidän snookered.
1 keikka RAM-muistia on perustaa vähintään palkkio voi olla, että mitä voit alas.
Lisää, että tässä.
Old 6. toukokuuta 2007, 14:04
Administrator Group

Tervetuloa foorumeissa liian ...
Old 6. toukokuuta 2007, 16:15
Rahoittajien ryhmän

Hei Mark, tervetuloa TCF.

Vista, kuten Wolfie todetaan, on pikemminkin voimavarana hog kuin XP koskaan oli.

Jatkuva hdd käyttö johtuu siitä, että Vista on loppumassa ram täyttämään sen tehtäviin, joten käyttää hdd varastoon dynaamisen ram. Tätä kutsutaan swapfile.

I'd suosittelemme ylimääräistä gigatavu RAM-muistia ongelman lievittämiseksi.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 7. toukokuuta 2007, 02:59
Uusi Jäsen

Hi Ihmiset ja kiitos neuvosta.

Olen aikeissa mennä ja ostaa lisää muistia ja raportoi myöhemmin. Terveisin,

Mark.
Old 7. toukokuuta 2007, 04:05
Rahoittajien ryhmän

Olet tervetullut Mark, that's what we're täällä.

Joo, tehdä postitse takaisin ja kertoa meille, miten se on mennyt.

hurraa.

-Kanoakavirus
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Hidas Uusi tietokone .. Hankkiutui eroon Windowsin System Suite viikko sitten ja edelleen hidasta. bryan123 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 25 elokuu 2009 10:40
Hidas Uusi tietokone bryan123 Windows-käyttöjärjestelmät 2 23 elokuu 2009 04:20
Tietokone jäädyttäminen ja XP Gets Hidas Siouxpurman Rautatavaran Chat 18 11th Jun 2009 23:59
Toimii hitaasti antbann Virusten, vakoiluohjelmien & Security 10 23. Maaliskuu 2008 12:21
Hidas tietokone real77 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 6 1. elo 2007 04:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.