![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, tämä on minun ensimmäinen viesti ottaa juuri liittynyt foorumi, joten terveisiä kaikille aluksi. Oma ongelma, jota en ymmärrä, on se, että minulla on 3.4Gig Suoritin-ja 1Gig RAM-muistia, minulla on myös installe, melko äskettäin, Windows Vista Premium - mutta minun tietokone näyttää olevan hyvin, hyvin hitaasti kaikki se ja käyttää pelkästään kaikki aika kirjallisesti tai lukuvirheitä kovan-asema (80Gig) - tämä on mitä näyttää olevan sen hitaasti. Pelit että käytettäisiin ok näyttävät köröttää nyt ja jopa avaamista internetselain kestää ikuisesti - varmasti Vista ei voi olla yksin vastuussa tämän painajainen joka tekee kaiken niin tylsiä? Minulla on ajoitettu defrag ja levyn puhtaan viikoittain ja juoksi sen taas tänään, onko siinä mitään eroa. No, aivan kuten olen istunut täällä kirjoittamalla tämän tietokoneen kova-asema on whirring pois pitämällä varattu, vaikka en usko, että mitään olisi beed tehdä. Lopullinen pala info - on hyvin vähän käynnistys-lista eli tausta toimintaa I kytketään ne kaikki pois, joten ei ole mitään tekosyytä, että Contant levy pääsy, että voin ajatella. Toivon, että joku voi hieman selventää asiaa. Jos vastaus on poistaa Vistan ja palata takaisin XP: n, en ole varma, miten tehdä, koska minulla ei saada XP: n levy tietokoneen, se on kova-asema vara-jonnekin. Terveisin, Mark. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Mark
| |||
| |||
| Hi Wolfey. Tein saada 64-bittinen versio ja XP oli aiemmin asentanut kyllä. Mielestäni Haluaisin palata siihen, mutta ei ole CD-tai mitään, koska se pidettiin varmuuskopio kansio Tietotekniikan kovalevy - Luulen, että olen havainnut sen erillinen asema (osio), mutta kaikki kansiot ovat lukossa ja kallistuksen tehdä mitään niiden kanssa. Mark. |
|
| |||
| |||
| Oikaistaan - Minulla on 32-bittinen järjestelmä kuten juuri tarkistanut minun ominaisuuksia. Mark. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun ensimmäinen siirtyi näköala oli hyvin hidas, tämä oli laskenut ongelmia minun näyttö ja äänen kuljettajat.
Vaikka ne on tarkoitettu näköala ja asennettu oikein, ne aiheuttivat PC on hidasta, helvetti. Avaa Task Manager ja post suorittimen ja RAM käyttö%. Oletko asentanut uusimman ääni-ja video-ohjaimet? Voit tehdä tämän tekemällä Windows Update-tai aikoo valmistajien verkkosivuilla. Nvidia kortit erityisesti on ongelmia Vistan kanssa. Tämä on olettaen teit tuore asentaa ja ei ole virus tai spy-ware että tietokoneeseen. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Se kuulostaa minusta kuten kaikki, mitä on jäljellä ja XP: ssä on Recovery osio ja ilman kokonaisuudessaan XP uudelleenasennusta levy teidän snookered. 1 keikka RAM-muistia on perustaa vähintään palkkio voi olla, että mitä voit alas. Lisää, että tässä. |
|
| |||
| |||
| Tervetuloa foorumeissa liian ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Mark, tervetuloa TCF. Vista, kuten Wolfie todetaan, on pikemminkin voimavarana hog kuin XP koskaan oli. Jatkuva hdd käyttö johtuu siitä, että Vista on loppumassa ram täyttämään sen tehtäviin, joten käyttää hdd varastoon dynaamisen ram. Tätä kutsutaan swapfile. I'd suosittelemme ylimääräistä gigatavu RAM-muistia ongelman lievittämiseksi.
|
| |||
| |||
| Hi Ihmiset ja kiitos neuvosta. Olen aikeissa mennä ja ostaa lisää muistia ja raportoi myöhemmin. Terveisin, Mark. |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut Mark, that's what we're täällä. Joo, tehdä postitse takaisin ja kertoa meille, miten se on mennyt. hurraa.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hidas Uusi tietokone .. Hankkiutui eroon Windowsin System Suite viikko sitten ja edelleen hidasta. | bryan123 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 25 elokuu 2009 10:40 |
| Hidas Uusi tietokone | bryan123 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 23 elokuu 2009 04:20 |
| Tietokone jäädyttäminen ja XP Gets Hidas | Siouxpurman | Rautatavaran Chat | 18 | 11th Jun 2009 23:59 |
| Toimii hitaasti | antbann | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 10 | 23. Maaliskuu 2008 12:21 |
| Hidas tietokone | real77 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 6 | 1. elo 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |