![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, dit is mijn eerste post die gewoon bij het forum, zodat hi voor iedereen de eerste plaats. Mijn probleem, dat ik niet begrijp, is dat ik een 3.4Gig Processor en 1Gig RAM, ik heb ook Installe, vrij recent, Windows Vista Premium - maar mijn computer blijkt heel erg traag bij alles wat zij doet en besteedt zowat al zijn tijd aan het schrijven of lezen van de harde schijf (80Gig) - dit is wat lijkt te zijn waardoor het langzaam. Games die draaien ok lijken te voortrollen langs nu en zelfs het openen van een Internet-browser duurt het een eeuwigheid om - zeker Vista kan niet alleen verantwoordelijk zijn voor deze nachtmerrie waardoor alles zo vervelend? Ik heb een geplande defrag en schijf schoon elke week en liep hij vandaag opnieuw om te zien of het maakt geen verschil. Nou, net als ik zat hier te typen is de computer hard-drive is whirring drukke weg te houden, hoewel ik denk niet dat er iets moet beed te doen. Definitieve stukje info - er is heel weinig in de start-lijst dwz achtergrond activiteiten zoals ik ingeschakeld ze allemaal uit, dus er is geen excuus voor de toegang contant schijf die ik kan bedenken. Ik hoop dat iemand in staat is om toch enig licht op dit punt. Als het antwoord is voor het verwijderen van Vista en ga terug naar XP, ik weet niet zeker hoe dat te doen omdat ik het niet een XP-schijf met mijn computer, is het op de harde schijf als back-up somewhere. Groeten, Mark. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hallo Mark
| |||
| |||
| Hi Wolfey. Ik kreeg de 64 bits versie en XP is eerder geïnstalleerd ja. Ik denk dat ik wil graag terugkeren naar, maar heb geen cd of iets zoals het was als een back-up map ergens op de harde schijf - Ik denk dat ik heb het gevonden op een aparte schijf (partitie), maar alle de mappen zijn geblokkeerd en ik cant doen met hen. Mark. |
|
| |||
| |||
| Correctie - Ik heb de 32-bits systeem aan als ik net gecontroleerd mijn eigenschappen. Mark. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Toen ik voor het eerst veranderd naar Vista was zeer traag, dit was te wijten aan problemen met mijn beeldscherm en een goed bestuurder.
Zelfs al waren ze bedoeld voor Vista en correct geïnstalleerd ze veroorzaakt de pc te traag als de hel. Open Taakbeheer en post uw CPU en RAM gebruik%. Heeft u de nieuwste audio-en video-drivers? Kunt u dit doen door het doen van een windows update of ga naar de website van de fabrikanten. Nvidia kaarten in het bijzonder problemen hebben met Vista. Dit is de veronderstelling dat u heeft een nieuwe installatie hebben en niet over een virus of spy-ware op de pc. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Het klinkt voor mij als dat alles is overgebleven van XP is een Recovery partitie en zonder een volledige herinstallatie XP op de vaste schijf van uw snookered. 1 gig ram is een minimale basis voor de premie dus het kan zijn dat wat u te laten omlaag. Meer over dat hier. |
|
| |||
| |||
| Welkom op de forums te ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He Mark, welkom bij TCF. Vista, als Wolfie staten, is meer van een resource hog dan XP ooit was. De constante hdd gebruik is omdat Vista draait uit ram om te voldoen aan haar taken, zo is het gebruik van de HDD opslag als dynamisch ram. Dit heet een swapfile. Ik wil raden een extra GB RAM-geheugen om het probleem.
|
| |||
| |||
| Hi Mensen en dank voor het advies. Ik ben over te gaan kopen en wat meer geheugen en zal verslag terug. Groeten, Mark. |
|
| |||
| |||
| You're welcome Mark, dat is wat we hier voor. Ja, doen achteraf terug en laat ons weten hoe het is gegaan. sante.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Slow New Computer .. Verlost van Windows System Suite is een week geleden en nog steeds traag. | bryan123 | Virus, spyware & Security | 1 | 25 augustus 2009 10:40 |
| Slow Nieuwe Computer | bryan123 | Windows besturingssystemen | 2 | 23 augustus 2009 04:20 |
| Bevriezing computer en XP Gets Slow | Siouxpurman | Algemeen Hardware Chat | 18 | 11 jun 2009 23:59 |
| Computer loopt traag | antbann | Virus, spyware & Security | 10 | 23 mrt 2008 12:21 |
| Trage computer | real77 | Virus, spyware & Security | 6 | De 1 augustus 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |