![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, dette er mitt første innlegg har nettopp blitt med i forumet, så hei til alle første av alle. Mitt problem, som jeg ikke forstår, er at jeg har en 3.4Gig Prosessor og 1Gig RAM, jeg har også installe, ganske nylig, Windows Vista Premium - men datamaskinen min ser ut til å bli veldig veldig sakte i alt den gjør det og bruker omtrent all sin tid å skrive til eller lese fra hard-stasjonen (80Gig) - dette er hva som synes å være noe som gjør det sakte. Spill som brukes til å kjøre ok synes å Trundle sammen nå og til og med åpne opp en nettleser tar alltid - sikkert Vista kan ikke være ansvarlig for dette marerittet som gjør alt så kjedelige? Jeg har en planlagt defrag og disk clean hver uke og drev det igjen i dag for å se om det gjør noen forskjell. Vel, akkurat som jeg lørdag her for å skrive dette på nytt hard-stasjonen whirring unna holde opptatt, selv om jeg tror ikke det er noe det bør beed skal gjøre. Final stykke info - det er svært lite i oppstartfasen listen dvs. bakgrunn aktiviteter som jeg slått dem av, så det er ingen unnskyldning for contant disktilgang at jeg kan tenke på. Jeg håper noen er i stand til å kaste litt lys over dette. Hvis svaret er å avinstallere Vista og gå tilbake til XP, jeg er ikke sikker på hvordan du gjør det fordi jeg ikke får en XP disk med min datamaskin, er det på hard-stasjonen som en back-up sted. Hilsen, Mark. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Mark
| |||
| |||
| Hi Wolfey. Jeg gjorde få 64 bit versjon og XP var installert tidligere ja. Jeg tror jeg vil gå tilbake til det, men ikke har noen CD eller noe som det ble holdt som en sikkerhetskopimappe sted på harddisken - Jeg tror jeg har funnet det på en egen stasjon (partisjon), men alle mappene er låst, og jeg skrånende gjøre noe med dem. Mark. |
|
| |||
| |||
| Rettelse - Jeg har 32 bit system på som jeg sjekket mine egenskaper. Mark. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når jeg først endret seg over til vista det var svært treg, var dette ned til har problemer med min skjerm og lyd drivere.
Selv om de var ment for vista og riktig installert de forårsaket PC å bli treg som helvete. Åpne Oppgavebehandling og innlegg CPU og RAM-bruk%. Har du installert den nyeste lyd og video-drivere? Kan du gjøre det ved å lage en Windows Update eller gå til produsentens websted. Nvidia-kort i særdeleshet har problemer med Vista. Dette er forutsatt du gjorde en fersk installasjon og ikke har et virus eller en spy-ware på PCen. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Velkommen til forumet for ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Mark, velkommen til TCF. Vista, som Wolfie stater, er mer en ressurs hog enn XP noen gang var. Konstanten HDD bruk fordi Vista kjører ut av ram til å oppfylle det er oppgaver, så bruker HDD lagring som dynamisk RAM. Dette kalles en swapfile. Jeg vil sterkt anbefale en ekstra GB RAM for å eliminere problemet.
|
| |||
| |||
| Hi People og takk for rådene. Jeg er i ferd med å gå og kjøpe litt mer minne og vil rapportere tilbake senere. Hilsen, Mark. |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen Mark, som er hva vi er her for. Ja, gjør post tilbake og fortelle oss hvordan det er borte. skål.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slow ny datamaskin .. Got Rid of Windows System Suite for en uke siden og fremdeles langsom. | bryan123 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 25 august 2009 10:40 |
| Slow ny datamaskin | bryan123 | Windows-operativsystemer | 2 | 23 august 2009 04:20 |
| Computer underkjølt og XP blir Slow | Siouxpurman | General Hardware Chat | 18 | 11 juni 2009 23:59 |
| Datamaskin som kjører sakte | antbann | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 10 | 23 mars 2008 12:21 |
| Treg datamaskin | real77 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 6 | 1 august 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |