![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige geninstalleret Windows efter formatering HD og program anlæg computeren er meget meget langsomt på opstart pls. rådgive. der er noget at holde igen dual core AMD Athlon 3 gig RAM Windows XP Pro |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Hey der, Jeg har for nylig løb på tværs af nogle ting, blot forsøger at få irriterende programmer (Yahoo Messenger) fra geninstallere sig selv ind i startmenuen, efter at jeg slette det. I figur dette kan hjælpe dig så godt, fordi en masse af de problemer med langsom opstart har at gøre med opstart. Jeg bruger XP Home Edition, så jeg synes ikke, det er for meget anderledes, hvis endda overhovedet. Klik på menuen Start, klik derefter på Kør og skriv "msconfig.exe" (uden anførselstegn, selvfølgelig) og klikke på fanen Start, som bør være den sidste fane. Herfra kan du deaktivere programmer fra kører på startdrevet ved at fjerne markeringen og anvende og så bare genstart. Vær forsigtig med hvad du deaktivere selv eller du kan løbe ind i nogle grimme problemer. Jeg fandt også denne hjemmeside: http://www.processlibrary.com/ hvor kan du bare skrive i filnavne, og det vil fortælle dig, hvad filen er relateret til, hvad den gør osv. og dets reccomendation for at deaktivere den. Bemærk, at du ikke behøver at kende filens filtypenavn (dvs.: Hvis du kigger op explorer.exe, skal du blot skrive opdagelsesrejsende og den vil søge den, og skrue op som explorer.exe) dette gør det meget nemt, hvis de filtypenavne ikke er mærket i startprocessen fane. Hope this helps. |
|
| |||
| |||
| Start> Kør> skriv services.msc Du kan stoppe eller deaktivere nogen tjeneste fra der. |