vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Hidas tietokone käynnisty-äskettäin reboooted ja uudelleenasennettavien kaikki

Reply

Thread Tools
Old 28 marraskuu 2007, 19:31
Uusi Jäsen

Default Hidas tietokone käynnisty-äskettäin reboooted ja uudelleenasennettavien kaikki

i just uudelleenasennettavien ikkunat jälkeen muokkauksesta HD ja ohjelmapalvelut asennukset
tietokone on hyvin, hyvin hidasta ja käynnistysvaiheen pls. neuvoo.
on jotakin rapauttavat

kahden ytimen AMD Athlon
3 keikka RAM-muistia
Windows XP Pro
Old 28 marraskuu 2007, 19:36
Moderator Group

Default Hidas tietokone käynnisty-äskettäin reboooted ja uudelleenasennettavien kaikki

Onko jotkin vaiheet tämän säikeen

Jos tämä ei auta sitten meille.

Old 2 joulukuu 2007, 23:22
Uusi Jäsen

Hei siellä,

Olen hiljattain juoksi koko muutamia asioita, joita vain yrittää saada ärsyttävät ohjelmat (Yahoo Messenger) alk. uudelleenasentamistoiminnot itse osaksi käynnistysvalikko jälkeen voin poistaa sen. I luku tämä voi auttaa sinua mahdollisimman hyvin, koska on paljon ongelmia hidasta käynnistystä on tekemistä käynnistyksen yhteydessä.

Olen käyttäen XP Home Edition joten en usko, että tämä on liian paljon erilaisia, jos edes ollenkaan.

Napsauta Käynnistä-valikosta, valitse Suorita ja kirjoita "Msconfig.exe" (ilman lainauksia, tietenkin) ja osoita Käynnistys-välilehden, jossa pitäisi olla viimeinen välilehti.

Sieltä voit poistaa ohjelmia näkyä käynnistyksen poistamalla ja soveltamisessa ja sitten yksinkertaisesti uudelleenkäynnistystä.

Ole varovainen, mitä poistat vaikka tai voit törmätä noin kavalat ongelmia.
Olen myös tällä sivustolla: http://www.processlibrary.com/ jossa voit kirjoittaa tiedoston nimi ja se kertoo, mitä tiedosto liittyy, mitä se tekee jne. ja sen reccomendation ja poistaa se. Huomaa, että sinun ei tarvitse tietää tiedoston laajentaminen (eli jos olet etsimisessä explorer.exe, sinun tarvitsee vain kirjoittaa explorer ja se etsi se ja käänny jopa niin explorer.exe) tämän vuoksi on hyvin yksinkertainen, jos tiedostopäätteitä eivät pakkausmerkinnät Käynnistys välilehti.

Hope this helps.
Old 3 joulukuu 2007, 01:11
Moderator Group

Käynnistä> Suorita> kirjoita services.msc

Voit pysäyttää tai poistaa minkä tahansa palvelun sieltä samoin.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Hidas Uusi tietokone .. Hankkiutui eroon Windowsin System Suite viikko sitten ja edelleen hidasta. bryan123 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 25 elokuu 2009 10:40
Hitaan Windows XP Start Up - 124MB RAM 850 MHz: n suoritin jonesnewton Windows-käyttöjärjestelmät 4 18th Mar 2009 02:05
Hijack Tämä Lokit - Äskettäin palauttaa minun tietokone pest79456 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 9 15. Maaliskuu 2009 17:36
Hidas käynnistysjärjestelmän kanssa XP Pro mpenney Windows-käyttöjärjestelmät 4 8. Joulukuu 2008 04:23
Vista-hidas käynnisty triathleterob Windows-käyttöjärjestelmät 7 23. marraskuu 2008 06:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.