![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb Windows opnieuw geïnstalleerd na het formatteren van de HD-en programma-installaties de computer is heel erg traag op start pls. adviseren. er is iets bedrijf terug dual core AMD Athlon 3 gig ram windows xp pro |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| He daar, Ik liep onlangs over sommige dingen gewoon proberen om vervelende programma's (Yahoo Messenger) uit herinstallatie zelf in het opstartmenu nadat ik verwijderen. Ik dacht dit kan u helpen zo goed, aangezien veel van de problemen met trage opstarten heeft te maken met het opstarten. Ik gebruik XP Home Edition, dus ik denk niet dat dit teveel verschillende, zelfs indien op alle. Klik op het menu Start, klik op Uitvoeren en typ "msconfig.exe" (zonder de aanhalingstekens natuurlijk) en klik op het tabblad Opstarten, die het laatste tabblad. Vanaf hier kunt u programma's draaien op je opstarten door het vinkje en toe te passen en dan gewoon rebooten. Wees voorzichtig op wat u al of u kunt lopen in een aantal vervelende problemen. Ik vond deze website: http://www.processlibrary.com/ waar u kunt gewoon typen in het bestand de namen en het zal je vertellen wat het bestand is gekoppeld aan wat zij doet, enz. en zijn reccomendation voor het uitschakelen van het. Merk op dat u niet hoeft te kennen voor de extensie van het bestand (dat wil zeggen: als u op zoek bent naar een explorer.exe, u hoeft alleen maar typ explorer en zal zoeken en weer als explorer.exe) dit maakt het heel eenvoudig als het bestand extensies niet gemarkeerd in het tabblad Opstarten. Hoop dat dit helpt. |
|
| |||
| |||
| Start> Uitvoeren> typ services.msc Je kunt stoppen of uitschakelen van elke dienst van daar ook. |