![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg bare reinstallert Windows etter formating HD og program installasjoner datamaskinen er veldig veldig treg på oppstarten pls. råder. Det er noe å holde tilbake tokjerners AMD Athlon 3 gig RAM Windows XP Pro |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Hei der, Jeg kjørte nylig gjennom enkelte ting du bare prøver å få irriterende programmer (yahoo messenger) fra reinstallere seg inn i oppstartsmenyen når jeg slette det. I figuren kan dette hjelpe deg så godt fordi mange av problemene med treg oppstart har å gjøre med oppstart. Jeg bruker XP Home Edition så jeg tror ikke dette er for mye annet, om selv i det hele tatt. Klikk på Start-menyen, klikk Kjør og skriv "msconfig.exe" (uten anførselstegn, selvfølgelig) og klikk på Oppstart-kategorien, som skulle være den siste kategorien. Herfra kan du deaktivere programmer kjører på oppstart ved å fjerne merket og bruke, og deretter bare omstart. Vær forsiktig med hva du deaktivere om eller du kan kjøre i noen ekle problemer. Jeg fant også denne nettsiden: http://www.processlibrary.com/ der kan du bare skrive inn filnavn og det vil fortelle deg hva filen er knyttet til, hva det gjør, etc. og reccomendation for å deaktivere det. Merk at du ikke trenger å vite filens utvidelse (dvs: hvis du ser opp explorer.exe, trenger du bare skrive inn explorer og den vil søke på den og slå opp som explorer.exe) gjør det veldig enkelt hvis filtyper er ikke merket i oppstarten kategorien. Håper dette hjelper. |
|
| |||
| |||
| Start> Kjør> skriv inn services.msc Du kan stoppe eller deaktivere tjenester derfra også. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slow ny datamaskin .. Got Rid of Windows System Suite for en uke siden og fremdeles langsom. | bryan123 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 25 august 2009 10:40 |
| Treg Windows XP Start Up - 124MB Ram 850 MHz prosessor | jonesnewton | Windows-operativsystemer | 4 | 18 mars 2009 02:05 |
| Hijack Denne Logger - nylig restaurerte min datamaskin | pest79456 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 9 | 15 mars 2009 17:36 |
| Slow Start opp med XP Pro | mpenney | Windows-operativsystemer | 4 | 8 desember 2008 04:23 |
| Vista-treg start up | triathleterob | Windows-operativsystemer | 7 | 23 nov 2008 06:32 |
| Thread Tools | |
| |