![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Af en eller anden grund, når jeg starter min A300 Toshiba Laptop når den er færdig med lastning det vil sige Velkomst og af en eller anden grund vil det tage meget lang tid på at skærmen, før jeg får, til mit skrivebord? Er der nogen vide, hvorfor, kunne det være en virus eller noget? Tak |
|
| |||
| |||
| Har du gjort noget virus scanner? Downloade TrendMicro HijackThis.exe (HJT) til skrivebordet.
|
|
| |||
| |||
| Oh ya, der risikerer at blive det, fordi mens jeg var browing internettet AVG sagde en virus blev opdaget i Internet Explorer-proces ... |
|
| |||
| |||
| Du vil have en masse programmer opstart i baggrunden som din PC starter. |
|
| |||
| |||
| I dont tror sine at fordi jeg har næsten intet opstart i begyndelsen ... lol |
|
| |||
| |||
| Jeg synes at have dette problem også. Den virker bare slags gradvist sket. Det kan være fordi jeg installerer mere og mere. |
|
| |||
| |||
| Im ret sikker på, at det er en virus ...??? |
|
| |||
| |||
![]() Citat:
|
|
| |||
| |||
| Vent nope ingen virus jeg scannes og kram, så jeg gætte det skal være noget andet, og er det neccisary til at sende en scanning er det sikkert? |
|
| |||
| |||
| Hvis du vil have mig til at undersøge derefter sende loggen. Hvis ikke så skal du ikke. Jeg kan ikke sige ja eller nej uden at se logfiler. |