![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jostain syystä kun käynnistän A300 Toshiba Laptop kun sen päättymistä lastaus se sanoa Tervetuloa ja jostain syystä se kestää hyvin kauan aikaa, että näytön ennen pääsen työpöydälle? Onko kukaan tiedä miksi, se voisi olla virus tai jotain? Kiitos |
|
| |||
| |||
| Oletko tehnyt mitään virus lukee? Ladata TrendMicro HijackThis.exe (HJT) muuttamisesta Desktop.
|
|
| |||
| |||
| Voi ya, että voisi olla sitä, koska kun olin browing Web AVG sanoi virus havaittiin Internet Explorer-prosessissa ... |
|
| |||
| |||
| Olet todennäköisesti paljon ohjelmia käynnistetään, taustalla kuin tietokoneesi käynnistyy. |
|
| |||
| |||
| I dont ajatella sen, että koska olen melkein mitään käynnistyksen alussa ... lol |
|
| |||
| |||
| Minusta tuntuu, että tämä ongelma. Se vain eräänlainen vähitellen tapahtunut. Voi olla, koska olen asentanut enemmän ja enemmän. |
|
| |||
| |||
| Im melko varma sen viruksen ...??? |
|
| |||
| |||
![]() Quote:
|
|
| |||
| |||
| Odota Nope ole virus I skannattu ja tavaraa niin Kai se on jotain muuta ja se on neccisary lähettää skannata se turvallista? |
|
| |||
| |||
| Jos haluat minut tutkimaan viedä lokin. Jos ei sitten ei. En voi sanoa kyllä tai ei näkemättä lokit. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asentaminen PowerDVD on Windows Vista Home Premium 32 | djchapple | General Software Chat | 0 | 12 syyskuu 2009 12:14 |
| IE8 Käynnistys ongelma Vista Home Premium SP2 | dmetria | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 17th Jun 2009 08:12 |
| Ongelma asennus Vista Home Premium | jimbeis462 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 9. Lokakuu 2008 00:17 |
| Kuinka paljon HDD space do i osio Vista Home Premium 64-bittinen? | Compasky | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 28th Jan 2008 21:54 |
| IE7 ei toimi Vista Home Premium | HistoryGirl | Web-selaimet ja FTP Clients | 8 | 20 Sep 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |