![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Om een of andere reden als ik begin mijn A300 Toshiba Laptop als het laden klaar is zal het zeggen Welkom en om wat voor reden zal het een zeer lange tijd op dat scherm voordat ik naar mijn bureaublad? Weet iemand waarom, kan het ook een virus of iets? Bedankt |
|
| |||
| |||
| Heeft u een virus scan gedaan? Downloaden TrendMicro HijackThis.exe (HJT) naar het bureaublad.
|
|
| |||
| |||
| Oh ya dat misschien omdat terwijl ik was browing het web AVG zei een virus werd ontdekt in de Internet Explorer-proces ... |
|
| |||
| |||
| U waarschijnlijk veel programma's opstarten op de achtergrond als de pc start. |
|
| |||
| |||
| Ik denk niet dat dat zijn want ik heb bijna niets opstarten bij het begin ... lol |
|
| |||
| |||
| Ik lijken te hebben van dit probleem ook. Het net soort geleidelijk gebeurd. Het is misschien omdat ik het installeren van meer en meer. |
|
| |||
| |||
| Im pretty sure haar een virus ...??? |
|
| |||
| |||
![]() Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Wacht nope geen virus ik gescand en stuff dus ik denk dat het moet iets anders en is het neccisary na een scan is het veilig? |
|
| |||
| |||
| Als u wilt dat ik om vervolgens na het logboek. Zo niet dan niet. Ik kan niet zeggen ja of nee zonder het zien van logbestanden. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PowerDVD installeren op Windows Vista Home Premium 32 | djchapple | Algemene programmatuurnoot Chat | 0 | 12 september 2009 12:14 |
| IE8 opstartprobleem op Vista Home Premium SP2 | dmetria | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 17 jun 2009 08:12 |
| Probleem installeren Vista Home Premium | jimbeis462 | Windows besturingssystemen | 4 | 9 okt 2008 00:17 |
| Hoeveel schijfruimte heb ik partitie voor Vista Home Premium 64 bit? | Compasky | Windows besturingssystemen | 1 | 28 Jan 2008 21:54 |
| IE7 werkt niet op Vista Home Premium | HistoryGirl | Web Browsers & FTP Clients | 8 | 20e sep 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |