![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Annen grunn når jeg starter A300 Toshiba Laptop når den er ferdig laste det vil si velkommen og annen grunn vil det ta svært lang tid på denne skjermen før jeg kommer til skrivebordet mitt? Er det noen som vet hvorfor, kan det være et virus eller noe? Takk |
|
| |||
| |||
| Har du gjort noe virus skanner? Laste ned TrendMicro HijackThis.exe (HJT) til skrivebordet.
|
|
| |||
| |||
| Oh ya som kan være det fordi mens jeg var browing nettet AVG sa et virus ble oppdaget i Internet Explorer-prosess ... |
|
| |||
| |||
| Du vil sannsynligvis ha mange programmer oppstart i bakgrunnen som PCen starter. |
|
| |||
| |||
| Jeg dont overveie dens det fordi jeg har nesten ingenting å starte på begynnelsen ... lol |
|
| |||
| |||
| Jeg synes å ha dette problemet også. Det bare slags gradvis skjedd. Det kan være fordi jeg installere mer og mer. |
|
| |||
| |||
| Im ganske sikker dens virus ...??? |
|
| |||
| |||
![]() Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Vent Nope ingen virus Jeg skannet og sånt så jeg antar det må være noe annet, og er det neccisary til å legge inn en skanning er det sikkert? |
|
| |||
| |||
| Hvis du vil ha meg til å etterforske og legge loggen. Hvis ikke kan du ikke. Jeg kan ikke si ja eller nei uten å se loggene. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installere PowerDVD på Windows Vista Home Premium 32 | djchapple | General Software Chat | 0 | 12 september 2009 12:14 |
| IE8 Oppstart Problem på Vista Home Premium SP2 | dmetria | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 17 juni 2009 08:12 |
| Problem Installere Vista Home Premium | jimbeis462 | Windows-operativsystemer | 4 | 9 oktober 2008 00:17 |
| Hvor mye HDD plass kan jeg partisjon for Vista Home Premium 64 bit? | Compasky | Windows-operativsystemer | 1 | 28 januar 2008 21:54 |
| IE7 ikke fungerer på Vista Home Premium | HistoryGirl | Nettlesere & FTP Clients | 8 | 20nde sep 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |