![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Av någon anledning när jag startar upp min A300 Toshiba laptop när den är klar att läsa in den kommer att säga Välkommen och av någon anledning kommer det att ta mycket lång tid på att skärmen innan jag till min dator? Finns det någon som vet varför, kan det vara ett virus eller något? Tack |
|
| |||
| |||
| Har du gjort något virus söker? Hämta TrendMicro HijackThis.exe (HJT) till skrivbordet.
|
|
| |||
| |||
| Åh dig som kan vara det eftersom när jag var browing webben AVG sagt ett virus har upptäckts i Internet Explorer process ... |
|
| |||
| |||
| Du sannolikt har en hel del program att starta upp i bakgrunden när datorn startar. |
|
| |||
| |||
| Jag dont tänka dess att eftersom jag har nästan ingenting att starta upp i början ... lol |
|
| |||
| |||
| Jag verkar ha detta problem också. Det bara slags gradvis hänt. Det kan vara eftersom jag installerar fler och fler. |
|
| |||
| |||
| Im ganska säker på att ett virus ...??? |
|
| |||
| |||
![]() Citat:
|
|
| |||
| |||
| Vänta nope inget virus Jag skannade och sånt så jag antar att det måste vara något annat och är det neccisary att lägga upp en scan är det säkert? |
|
| |||
| |||
| Om du vill att jag ska undersöka sedan skicka loggen. Om inte så gör det inte. Jag kan inte säga ja eller nej utan att se loggarna. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Installera PowerDVD på Windows Vista Home Premium 32 | djchapple | General Software Chat | 0 | 12 september 2009 12:14 |
| IE8 startproblemet på Vista Home Premium SP2 | dmetria | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 17 juni 2009 08:12 |
| Problem med installation av Vista Home Premium | jimbeis462 | Windows-operativsystem | 4 | 9 oktober 2008 00:17 |
| Hur mycket hårddisk utrymme gör jag partition för Vista Home Premium 64-bitars? | Compasky | Windows-operativsystem | 1 | 28 januari 2008 21:54 |
| IE7 inte fungerar på Vista Home Premium | HistoryGirl | Webbläsare & FTP Klienter | 8 | 20:e sep 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |