![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb net XP geïnstalleerd op een Compaq Presario 1200 laptop en nu is het nemen van leeftijden op te starten? Ik heb niet geïnstalleerd niets te laden bij het opstarten. Het is een oude machine, slechts 124MB Ram, 850 MHz .. processor is een Intel Celleron. Ik heb om deze machine te gebruiken voor nu als de mijne overleden Is er een software die er die kunnen helpen met dit? Of kan je voorstellen dat ik misschien iets verkeerd gedaan? Thanks in advance. Neil |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RAM-geheugen.
| |||
| |||
| Windows zou draaien op 2000 dat de pc veel beter dan XP, maar tegen de prijs van RAM nowdays, kun je maar beter enkele nieuwe dingen. MCTW |
|
| |||
| |||
| erachter te komen wat ram die zij gebruikt en steek meer, dan zal het als je een stuk meer dan! |
|
| |||
| |||
| Dit is de aanbevolen ram beschikbaar zijn op uw laptop, maar zonder iets te traag werkt door in de configuratie van traag. dit is de werkelijke snelheid van je laptop daar omdat processor is niet van hoge snelheid. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Slow New Computer .. Verlost van Windows System Suite is een week geleden en nog steeds traag. | bryan123 | Virus, spyware & Security | 1 | 25 augustus 2009 10:40 |
| 2,66 Intel i7 920 Processor te vertragen voor Need For Speed: Undercover | De Tsjaad | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 12 jun 2009 09:58 |
| Traag opstarten met Windows Vista Basic | dfr200764 | Windows besturingssystemen | 5 | 8 Dec 2008 05:03 |
| Slow Start Up met XP Pro | mpenney | Windows besturingssystemen | 4 | 8 Dec 2008 04:23 |
| Vista traag opstarten | triathleterob | Windows besturingssystemen | 7 | 23 nov 2008 06:32 |
| Thread Tools | |
| |