![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har nettopp fått installert XP på en Compaq Presario 1200 bærbar PC og nå den tar aldre å starte opp? Jeg har ikke installert noe å legge ved oppstart. Det er en gammel maskin, er bare 124MB Ram, 850 MHz prosessor .. en Intel Celleron. Jeg må bruke denne maskinen nå som min døde Er det noen programvare der ute som kan hjelpe med dette? Eller du kan foreslå noe jeg kunne ha gjort galt? Takk på forhånd. Neil |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RAM.
| |||
| |||
| Windows 2000 vil kjøre på at pc mye bedre enn xp, men prisen på RAM nowdays, kan du like godt få noen nye ting. MCTW |
|
| |||
| |||
| finne ut hva ram den bruker og sette inn mer, vil det som om du mye mer da! |
|
| |||
| |||
| Dette er den anbefalte ram tilgjengelig på din bærbare PC, men uten at noe fungerer tregt på grunn av langsom konfigurasjon. dette er den faktiske hastigheten på din bærbare datamaskin siden fordi prosessoren er ikke høy fart. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slow ny datamaskin .. Got Rid of Windows System Suite for en uke siden og fremdeles langsom. | bryan123 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 25 august 2009 10:40 |
| 2,66 GHz Intel i7 920 prosessoren til Slow for Need For Speed: spanings - | Den Tsjad | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 12 juni 2009 09:58 |
| Slow starter opp med Windows Vista Basic | dfr200764 | Windows-operativsystemer | 5 | 8 desember 2008 05:03 |
| Slow Start opp med XP Pro | mpenney | Windows-operativsystemer | 4 | 8 desember 2008 04:23 |
| Vista-treg start up | triathleterob | Windows-operativsystemer | 7 | 23 nov 2008 06:32 |
| Thread Tools | |
| |