![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei, i omistaa Sony Vaio Notebook vgn-sz47cn. Ostin sen Japani, ja haluan asentaa Windows XP heprea sitä. koska se ei ole cd asema Minulla on muutamia ongelmia .. ensimmäisessä Olen yrittänyt asentaa se muodossa levylle keskeisiin (usb), kun ikkunat oli vielä toimi. se pääsi jumissa keskellä on installtion ja nyt windows ei toimi. En ole pystynyt uudelleenkäynnistä siitä usb, ja ainoa boot vaihtoehtoja minulla on: 1. ATAPI CD-ROM-asema (joka ei ole olemassa). 2.diskette ajaa (???) 3.hard asema (joka saa minut takaisin juuttunut ikkunoiden installtion. Kysymykseni kuuluu: miten i uudelleenkäynnistä yleensä peräisin levy keskeisiä? kiitos, |
|
| |||
| |||
| Paras ratkaisu on käyttää ja ulkoinen CD-ROM-asema (USB) käynnistymään. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asentaminen Windows XP: Sony Vaio VGN-FW51MF / H | Desertfish | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 20 marraskuu 2009 18:09 |
| Sony VAIO W Netbook? | vitadellajan | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 23 lokakuu 2009 05:35 |
| Sony Vaio CPU & GPU Yli Lämmitys | aresnalfc | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 24 elokuu 2009 07:10 |
| Setup Windows XP: n Sony Vaio VGN-NS31 - ATA on ACHI | iwasinnamuknow | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 13th Jun 2009 09:44 |
| Sony VAIO Laptop Kernel_Inpage_Data_Error BSOD jälkeen Tuore OS Asenna | Smitherz | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 13 | 23. helmikuu 2009 07:43 |
| Thread Tools | |
| |