![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hoi, Ik bezit een Sony VAIO notebook VGN-sz47cn. Ik kocht het in japan, en ik wens om Windows XP te installeren op het Hebreeuws. omdat zij niet over een cd-station Ik heb een paar problemen .. ten eerste heb ik geprobeerd te installeren op de belangrijkste vorm schijf (USB), wanneer de ramen was nog steeds werkt. hij bleef steken in het midden van de installatie en nu de ramen niet goed werkt. Ik ben niet in staat om opnieuw op te starten vanaf de usb, en de enige boot options Ik heb zijn: 1. ATAPI CD-ROM drive (die niet bestaat). 2.diskette station (???) 3.hard schijf (die krijgt mij terug naar vastgelopen windows installatie. mijn vraag is hoe kan ik opnieuw opstarten van de schijf die gewoonlijk op de belangrijkste? bedankt, |
|
| |||
| |||
| beste weddenschap is te gebruiken en externe CD-ROM Drive (USB) op te starten vanaf. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Installeren van Windows XP op Sony Vaio VGN-FW51MF / H | Desertfish | Windows besturingssystemen | 3 | 20 november 2009 18:09 |
| Sony VAIO W Netbook? | vitadellajan | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 23 oktober 2009 05:35 |
| Sony Vaio CPU & GPU Meer dan Verwarming | aresnalfc | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 24 augustus 2009 07:10 |
| Setup van Windows XP op Sony VAIO VGN-NS31 - ATA te ACHI | iwasinnamuknow | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 13 jun 2009 09:44 |
| Sony VAIO Laptop Kernel_Inpage_Data_Error BSOD Na Vers OS installeren | Smitherz | Laptops, Mobiles & PDA's | 13 | 23 feb 2009 07:43 |
| Thread Tools | |
| |