mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Sony Vaio vgn-sz47cn bærbare - Ingen CD-ROM, hvordan kan jeg installere Windows?

Reply

Thread Tools
Old 25 mai 2009, 05:52
New Member Group

Default Sony Vaio vgn-sz47cn bærbare - Ingen CD-ROM, hvordan kan jeg installere Windows?

hei,
Jeg eier en Sony Vaio bærbare vgn-sz47cn.
Jeg kjøpte den i Japan, og jeg ønsker å installere Windows XP på hebraisk på den.
fordi den ikke har en CD-stasjon Jeg har noen problemer ..

først har jeg forsøkt å installere den form disk på tasten (USB) når vinduene var fortsatt fungerer.

Det ble sittende fast i midten av installtion og nå windows fungerer ikke.

Jeg er ikke i stand til å starte på nytt fra usb, og den eneste oppstartsalternativene jeg har er: 1. ATAPI CD-ROM-stasjon (som ikke eksisterer).
2.diskette stasjonen (???)
3.hard stasjonen (som får meg tilbake til fast vinduer installtion.

Spørsmålet mitt er hvordan jeg reboot normalt fra disken på nøkkelen??

takk,
Old 26 mai 2009, 06:44
Medlem Group

Default Sony Vaio vgn-sz47cn bærbare - Ingen CD-ROM, hvordan kan jeg installere Windows?

beste alternativet er å bruke og ekstern CD-ROM-stasjon (USB) for å starte opp fra.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Installere Windows XP på Sony Vaio VGN-FW51MF / H Desertfish Windows-operativsystemer 3 20 november 2009 18:09
Sony VAIO W Netbook? vitadellajan Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 23 oktober 2009 05:35
Sony Vaio CPU og GPU Over Varme aresnalfc CPUer, Hovedkort & RAM 1 24 august 2009 07:10
Installere Windows XP på Sony Vaio VGN-NS31 - ATA til ACHI iwasinnamuknow Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 0 13 juni 2009 09:44
Sony VAIO Laptop Kernel_Inpage_Data_Error BSOD Etter Fresh OS Installer Smitherz Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 13 23 februar 2009 07:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.