![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei, Jeg eier en Sony Vaio bærbare vgn-sz47cn. Jeg kjøpte den i Japan, og jeg ønsker å installere Windows XP på hebraisk på den. fordi den ikke har en CD-stasjon Jeg har noen problemer .. først har jeg forsøkt å installere den form disk på tasten (USB) når vinduene var fortsatt fungerer. Det ble sittende fast i midten av installtion og nå windows fungerer ikke. Jeg er ikke i stand til å starte på nytt fra usb, og den eneste oppstartsalternativene jeg har er: 1. ATAPI CD-ROM-stasjon (som ikke eksisterer). 2.diskette stasjonen (???) 3.hard stasjonen (som får meg tilbake til fast vinduer installtion. Spørsmålet mitt er hvordan jeg reboot normalt fra disken på nøkkelen?? takk, |
|
| |||
| |||
| beste alternativet er å bruke og ekstern CD-ROM-stasjon (USB) for å starte opp fra. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installere Windows XP på Sony Vaio VGN-FW51MF / H | Desertfish | Windows-operativsystemer | 3 | 20 november 2009 18:09 |
| Sony VAIO W Netbook? | vitadellajan | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 23 oktober 2009 05:35 |
| Sony Vaio CPU og GPU Over Varme | aresnalfc | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 24 august 2009 07:10 |
| Installere Windows XP på Sony Vaio VGN-NS31 - ATA til ACHI | iwasinnamuknow | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 13 juni 2009 09:44 |
| Sony VAIO Laptop Kernel_Inpage_Data_Error BSOD Etter Fresh OS Installer | Smitherz | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 13 | 23 februar 2009 07:43 |
| Thread Tools | |
| |