![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej gutter, jeg har fået at vide af en ven at gøre Vista hurtigere og køre glattere, jeg skal installere Service Pack 1 til det. Er dette rigtigt, og hvad ville du rådgive. er der Service Pack 2 til Vista, som du har til xp? tak på forhånd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Please post i det korrekte forum. Jeg skal flytte alle dine tråde.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, det anbefales at opdatere, men så vidt jeg ved, er der ikke en SP2 endnu.
| |||
| |||
| er det klogt at hente den derfra |
|
| |||
| |||
| sorry dave som forum mener du. er det i denne samme websted, men under en anden position |
|
| |||
| |||
| Ja, det er en god ide at hente og installere det, kan du gøre det via de automatiske opdateringer, hvis du har dem aktiveret, hvis du ikke kan du hente det fra Microsoft Update. Hvad angår den forkerte forum bit, emnet blev flyttet allready (presumadly af Dave), da dette er nu i "Windows-operativsystemer" forum. |
|
| |||
| |||
| Jeg har haft SP1 på minen for lidt over en uge, ser ud til lejlighedsvis forstyrrer Kaspersky, som er min AV, så det ikke lastning. Ellers sin bøde. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inden du installerer SP1, alle brugere kører Windows Vista RTM (det vil sige, hvis du har købt computeren med Vista forudinstalleret) bliver nødt til at installere tre opdateringer fra Microsoft. Microsofts Windows Update vil automatisk finde og installere disse opdateringer før udgivelsen af Windows Vista SP1. To af disse opdateringer øge succesraten for at installere Windows Vista SP1; den ene er kun nødvendig, hvis du har Windows Vista Enterprise eller Windows Vista Ultimate installeret.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Dens været på Automatiske opdateringer siden 25 mai mindst.
|
| |||
| |||
| Citat:
I MS hjemmeside hedder det, at det anbefales at installere 3 vigtige opdateringer, før du installerer SP1. I mit tilfælde, jeg gjorde ikke får SP1 til 2days via automatisk opdatering. det gav mig alle de andre opdateringer første, der indbefattede 3 såkaldte vigtige opdateringer, før det frigives sp1 for min computer. Hvis du starter fra nye o / s installeret og få de første opdateringer fra MS så vi plejer få sp1 første, andre opdateringer skal være på plads, før de sender dig sp1. Ikke er sikker, hvis dets at vigtige virkelig, men hvis auto ajourføringsprocedure giver sp1 sidste derefter skal der være en vis sandhed i det erklæring. Det sidste indlæg af minerne blev kopieret & indsættes fra MS site, var ikke mine ord, jeg troede, at jeg ville sætte det bare for at vise, måske over mulige problemer ved at installere SP1 først før at få de øvrige Ingen, der har installeret sp1 første manuelt? Id gerne vide, om dens ok til at installere første, cos venter på den for at komme gennem automatiske opdateringer er en smerte hilsen |