![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi guys, i on kertonut kaverille, että jotta näköala nopeammin ja suorittaa sileämpi, i tulisi asentaa Service Pack 1 siitä. tämä on totta ja mikä teitä neuvomaan. Onko Service Pack 2 näköala kuten teillä on xp? kiittää teitä etukäteen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ole hyvä ja virka oikea foorumi. Minun on siirtää kaikki sinun kierteet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä, se on suositeltavaa Update, mutta sikäli kuin tiedän, ei ole SP2 vielä.
| |||
| |||
| onko viisasta ladata sen sitten |
|
| |||
| |||
| pahoillani dave joka foorumi sinä tarkoitat. se on tässä samalla sivustolla mutta eri nimikkeeseen |
|
| |||
| |||
| Kyllä, se on hyvä ladata ja asentaa sen, voit tehdä sen kautta automaattiset päivitykset, jos ne on käytössä, jos et voit ladata sen Microsoft Update-sivustosta. Mitä väärä foorumi bit, aihe on siirretty allready (presumadly Dave), koska tämä on nyt, että "Windows käyttöjärjestelmien" foorumilla. |
|
| |||
| |||
| Minulla on ollut SP1 miinojen hieman yli viikko, tuntuu ajoittain häiritä Kaspersky, joka on minun AV, estää sen lataamisen. Muuten sen sakkoa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ennen kuin asennat SP1, kaikkien käyttäjien Windows Vista RTM (eli jos olet ostanut tietokoneesi Vista esiasennettuna) on asentaa kolme päivityksiä Microsoft. Microsoftin Windows Update tunnistaa automaattisesti ja asentaa nämä päivitykset ennen julkaistusta Windows Vista SP1. Kaksi näistä päivityksistä lisätä onnistumisaste asentaa Windows Vista SP1, yksi on tarpeen vain, jos sinulla on Windows Vista Enterprise tai Windows Vista Ultimate asennettu.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Sen ollut Automaattiset päivitykset sillä 25. toukokuuta vähiten.
|
| |||
| |||
| Quote:
MS verkkosivuilla se toteaa, että sen suositeltavaa asentaa 3 tärkeitä päivityksiä, ennen kuin asennat sp1. Minun tapauksessani, i didnt get SP1 2päivää kautta auto updating. se antoi minulle kaikki muut päivitykset ensimmäinen johon sisältyi 3 ns tärkeitä päivityksiä, ennen kuin se vapautetaan sp1 minun tietokone. Jos aloitat uuden o / s asennettu ja saada ensimmäisen päivityksiä MS sitten tapana saada sp1 ensin muita päivityksiä on paikallaan, ennen kuin ne lähettää sinulle sp1. Ole varma, onko sen, että tärkeät todella, mutta jos auto päivitysmenettely antaa sp1 viime sitten on oltava jossain määrin paikkansa siellä julkilausuman. Että viime post kaivosten kopioida ja liittää MS-sivuston wasn't sanani, minä vain ajattelin liitä se vain näyttää ehkä mahdollisista ongelmista asentamalla sp1 ennen saamaan muita vaatimuksia Onko kukaan asentanut sp1 ensimmäinen käsin? Id haluaisin tietää, onko sen ok asentaa ensin, cos odottaa sitä tule automaattisesti päivitykset on kipua terveisin |