![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, ik heb te horen gekregen door een vriend die om Vista sneller en soepeler lopen, ik zou de installatie van Service Pack 1 voor. is dit waar en wat zou je adviseren. Is er service pack 2 voor Vista als u voor xp? dank u bij voorbaat |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Please post in de juiste forum. Ik moet verhuizen van al uw draden.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, het is aanbevolen om Update, maar voor zover ik weet, is er geen SP2 nog.
| |||
| |||
| is het verstandig om het te downloaden dan |
|
| |||
| |||
| sorry dave die forum kan je bedoelt. is het in deze website, maar onder een andere post |
|
| |||
| |||
| Ja, het is een goed idee om te downloaden en te installeren, kunt u dat doen via de automatische updates als u hen ingeschakeld, als u niet kunt u deze downloaden van Microsoft-update. Als voor de verkeerde forum bit, het onderwerp was al verhuisd (presumadly door Dave), zoals dit thans in de "Windows-besturingssystemen" forum. |
|
| |||
| |||
| Ik heb op mijn SP1 voor iets meer dan een week, lijkt soms interfereren met Kaspersky, dat is mijn AV, het voorkomen van het uit laden. Anders zijn prima. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vóór de installatie van SP1, alle gebruikers met Windows Vista RTM (dat wil zeggen, als u uw computer gekocht met Vista geïnstalleerd) te installeren drie updates van Microsoft. Microsoft's Windows Update automatisch detecteren en installeren van deze updates vóór de release van Windows Vista SP1. Twee van deze updates het succes voor het installeren van Windows Vista SP1; is alleen nodig als u Windows Vista Enterprise of Windows Vista Ultimate geïnstalleerd.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Zijn geweest op de functie Automatische updates sinds 25 mei tenminste.
|
| |||
| |||
| Citaat:
In MS-website staat, dat zijn aanbevolen voor de installatie 3 belangrijke updates voor het installeren van SP1. In mijn geval, i didnt get SP1 voor 2days via automatische update. hij gaf me alle andere updates eerste die ook de 3 zogenaamde belangrijke updates voordat het vrijgegeven SP1 voor mijn computer. Als u start van de nieuwe o / s geïnstalleerd en krijgt de eerste updates van MS dan hebben we wont get SP1 eerst andere updates te worden in plaats voordat ze u SP1. Niet zeker of zijn dat echt belangrijk, maar als de auto bijwerking geeft SP1 laatste dan moet er enige waarheid in er verklaring. Dat laatste bericht van de mijnen werd gekopieerd en geplakt vanuit MS site, wasnt mijn woorden, ik dacht dat ik zou plakken om te laten zien misschien van mogelijke problemen bij het installeren van SP1 eerst krijgen de anderen Heeft iemand SP1 geïnstalleerd eerste hand? Id willen weten of het ok te installeren eerste, want het wachten op het te komen door middel van automatische updates is een pijn groeten |