mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

SP1 for Vista råder. å installere eller ikke?

Reply

Thread Tools
Old 27 juni 2008, 14:08
Medlem Group

Default SP1 for Vista råder. å installere eller ikke?

Hei folkens, jeg har blitt fortalt av en venn som skal gjøre Vista raskere og kjøre jevnere jeg bør installere Service Pack 1 for det. er dette sant og hva ville du råde. Er det Service Pack 2 for Vista som du har for xp?

takke deg på forhånd
Old 27 juni 2008, 14:09
Administrator Group

Poster i riktig forum. Jeg må flytte alle dine tråder.

Ja, jeg installerte fine, er det anbefalt å gjøre det.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 27 juni 2008, 14:26
Donor Group

Det stemmer, er det anbefalt å Update, men så langt jeg vet, er det ikke en SP2 ennå.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 28 juni 2008, 13:09
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by thingie2 View Post
Det stemmer, er det anbefalt å Update, men så langt jeg vet, er det ikke en SP2 ennå.
er det lurt å laste den ned da
Old 28 juni 2008, 13:10
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Poster i riktig forum. Jeg må flytte alle dine tråder.

Ja, jeg installerte fine, er det anbefalt å gjøre det.
sorry Dave som forum mener du. er det i den samme nettsiden, men under en annen posisjon
Old 28 juni 2008, 13:35
Donor Group

Ja, det er en god ide å laste ned og installere den, kan du gjøre det via automatiske oppdateringer hvis de er aktivert, hvis du ikke kan du laste den ned fra Microsoft Update.

Som for feil forum bit ble temaet flyttet allready (presumadly by Dave) som dette nå er i "Windows operativsystemer" forum.
Old 1 juli 2008, 10:51
Donor Group

Jeg har hatt SP1 på min for litt over en uke, synes å sporadisk forstyrre Kaspersky, som er mitt AV, hindrer det fra å laste. Ellers fint.
Old 1 juli 2008, 22:49
Donor Group

Før du installerer SP1, alle brukere som kjører Windows Vista RTM (som, hvis du kjøpte maskinen med Vista forhåndsinstallert) må installere tre oppdateringer fra Microsoft. Microsoft Windows Update vil automatisk finne og installere disse oppdateringene før utgivelsen av Windows Vista SP1. To av disse oppdateringene øke suksess for å installere Windows Vista SP1; en er bare nødvendig hvis du har Windows Vista Enterprise eller Windows Vista Ultimate installert.

Vær tålmodig, og ikke laste den ned når den blir tilgjengelig. Vent til Windows Vista SP1 blir tilbudt til PCen via Microsofts Automatiske oppdateringer.

Min System: Fred

Prosessor (er):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Hovedkort:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM-minne:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Nvidia Gainward GTX260 GoldenSample
Lydkort:
Snart:)
Harddisk (er):
WD 250 GB 16MB
Optisk stasjon (er):
LG DVD-RW SATA
Case / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Cooling:
Xigmatek Dark Knight
Nettverk / Internett:
3,6 Mbps ADSL
Skjerm (er):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 2 juli 2008, 11:26
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by Ozzie82 View Post
Vær tålmodig, og ikke laste den ned når den blir tilgjengelig. Vent til Windows Vista SP1 blir tilbudt til PCen via Microsofts Automatiske oppdateringer.
Eh? Dens allerede tilgjengelig. Og hva galt med å laste det ned nå? Disse tingene gjør du få testet deg.

Its vært på Automatiske oppdateringer siden 25 mai minst.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 3 juli 2008, 00:13
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by serverguy View Post
Eh? Dens allerede tilgjengelig. Og hva galt med å laste det ned nå? Disse tingene gjør du få testet deg.

Its vært på Automatiske oppdateringer siden 25 mai minst.
Jeg burde ikke tror det vil være noen store problemer installerer den før få andre oppdateringer. Men en venn av gruver varslet meg at det kunne være noen problemer med sp1 hvis installert 1. og også da jeg rygget opp ved å lese en MS doc om å installere SP1

I MS nettsted det stater, at anbefalt å installere 3 viktige oppdateringer før du installerer SP1.

I mitt tilfelle, jeg gjorde ikke få SP1 for 2days, via automatisk oppdatering. Det ga meg alle de andre oppdateringer første som inkluderte de 3 såkalte viktige oppdateringer før det utgitt SP1 på datamaskinen min.

Hvis du starter fra nye o / s er installert og få første oppdateringer fra MS da vi wont få sp1 første, andre oppdateringer må være på plass før de sender deg SP1.

Ikke sikker på om det som viktig egentlig, men hvis automatisk oppdatere prosedyren gir sp1 siste så må det være noen sannhet i det utsagnet.

Det siste innlegg av gruvene ble kopiert og limt inn fra MS området, var ikke mine ord, jeg tenkte jeg skulle lime det bare å vise kanskje over mulige problemer ved å installere SP1 før du får den andre som

Har noen installert SP1 første manuelt? Jeg ønsker å vite om det ok å installere først, cos venter på å komme gjennom automatiske oppdateringer er en smerte

hilsen
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ny Bygg prøver å installere Vista .. 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 8 18 april 2009 04:55
Vista er installert med gamle føljetong? pete21 Windows-operativsystemer 2 24. sep 2008 14:04
Vista SP1 Installer utgave. Hjelp Ver. LucasCu Windows-operativsystemer 3 1ste sep 2008 13:47
Skrånende installere vista jas98235 Windows-operativsystemer 5 29 mars 2008 15:50
Hvordan installere Windows Vista og XP på samme PC? its.sid Windows-operativsystemer 4 8 august 2007 08:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.