![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, jeg har blitt fortalt av en venn som skal gjøre Vista raskere og kjøre jevnere jeg bør installere Service Pack 1 for det. er dette sant og hva ville du råde. Er det Service Pack 2 for Vista som du har for xp? takke deg på forhånd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Poster i riktig forum. Jeg må flytte alle dine tråder.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, er det anbefalt å Update, men så langt jeg vet, er det ikke en SP2 ennå.
| |||
| |||
| er det lurt å laste den ned da |
|
| |||
| |||
| sorry Dave som forum mener du. er det i den samme nettsiden, men under en annen posisjon |
|
| |||
| |||
| Ja, det er en god ide å laste ned og installere den, kan du gjøre det via automatiske oppdateringer hvis de er aktivert, hvis du ikke kan du laste den ned fra Microsoft Update. Som for feil forum bit ble temaet flyttet allready (presumadly by Dave) som dette nå er i "Windows operativsystemer" forum. |
|
| |||
| |||
| Jeg har hatt SP1 på min for litt over en uke, synes å sporadisk forstyrre Kaspersky, som er mitt AV, hindrer det fra å laste. Ellers fint. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Før du installerer SP1, alle brukere som kjører Windows Vista RTM (som, hvis du kjøpte maskinen med Vista forhåndsinstallert) må installere tre oppdateringer fra Microsoft. Microsoft Windows Update vil automatisk finne og installere disse oppdateringene før utgivelsen av Windows Vista SP1. To av disse oppdateringene øke suksess for å installere Windows Vista SP1; en er bare nødvendig hvis du har Windows Vista Enterprise eller Windows Vista Ultimate installert.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Its vært på Automatiske oppdateringer siden 25 mai minst.
|
| |||
| |||
| Sitat:
I MS nettsted det stater, at anbefalt å installere 3 viktige oppdateringer før du installerer SP1. I mitt tilfelle, jeg gjorde ikke få SP1 for 2days, via automatisk oppdatering. Det ga meg alle de andre oppdateringer første som inkluderte de 3 såkalte viktige oppdateringer før det utgitt SP1 på datamaskinen min. Hvis du starter fra nye o / s er installert og få første oppdateringer fra MS da vi wont få sp1 første, andre oppdateringer må være på plass før de sender deg SP1. Ikke sikker på om det som viktig egentlig, men hvis automatisk oppdatere prosedyren gir sp1 siste så må det være noen sannhet i det utsagnet. Det siste innlegg av gruvene ble kopiert og limt inn fra MS området, var ikke mine ord, jeg tenkte jeg skulle lime det bare å vise kanskje over mulige problemer ved å installere SP1 før du får den andre som Har noen installert SP1 første manuelt? Jeg ønsker å vite om det ok å installere først, cos venter på å komme gjennom automatiske oppdateringer er en smerte hilsen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ny Bygg prøver å installere Vista .. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystemer | 8 | 18 april 2009 04:55 |
| Vista er installert med gamle føljetong? | pete21 | Windows-operativsystemer | 2 | 24. sep 2008 14:04 |
| Vista SP1 Installer utgave. Hjelp Ver. | LucasCu | Windows-operativsystemer | 3 | 1ste sep 2008 13:47 |
| Skrånende installere vista | jas98235 | Windows-operativsystemer | 5 | 29 mars 2008 15:50 |
| Hvordan installere Windows Vista og XP på samme PC? | its.sid | Windows-operativsystemer | 4 | 8 august 2007 08:12 |
| Thread Tools | |
| |