![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, ive fik vista på min nye bærbar, og så vidt alle ive fik på min nye bærbar er en 23gb mappe i overført over fra min gamle computer, og et par programmer installeret. computeren har en 160GB HD opdeles i 74gb (C:), og 73gb (E:), så dets 147gb før sin partitioneret, og jeg går ud fra den 12gb Thats forsvundne off, der bruges til Windows. Nu ved jeg oprindeligt havde min 23gb mappe på mit skrivebord, men bemærkede, at i C: drev 51gb blev taget op på trods af at jeg kun havde sat 23gb værd ting på min computer. Jeg har nu flyttet denne mappe til e: drev, som nu åbenbart ned ved 23gb, men til trods for at flytte mappen fra c: drevet det stadig 23gb bliver brugt på det, Er der nogen har en idé om, hvorfor dette er? cheerd fyrene, don. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| min hdd er den samme måde, det er en 160 GB hdd men den siger, at det kun var 147, når jeg reformat eller formiat hele tiden er det sådan her ud for mig Jeg ved Windows XP doesnt tage op 12gb! så det er ikke vinduer Jeg tror, de er kun afrunding HDD fangenskab og c-drev kan lige mig programmer og Vista eller Vista er bare dum
| |||
| |||
| Hvis du vil se på den dokumentation, et sted i det det vil sige 160GB Max. og skulle også sige andet, hvad det resterende areal skal bruges til. Nogen kan sikkert forklare det bedre end mig, men det er ligesom med alt. MP3-afspillere flash-drev. De er alle annoncere Max beløb. Men der er plads mangler i dem alle, når man sammenligner den nødvendige kapacitet til at fri plads. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep ... er det fordi HDD fabrikanter beregne den størrelse, du bruger Decimal system (1000 bytes = en kilobyte) ........ mens pc'en arbejder det ud ved hjælp Binary (1024 bytes = en kilobyte), hvilket er korrekt.
Det betyder, at en 80 GB drev vil vise om 74.5GBs i Windows og større drevet jo større forskel. Det virker ud cirka 7% anderledes. For eksempel: En af mine 400GB-drev, viser i Windows (My Computer) som 372gb eller 400077586432 bytes Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| tak for replys fyre, men dette isnt helt hvad im efter, jeg allerede vidste, min 160 GB hd er kun faktisk 147gb på grund af, hvad du har alle fortalt mig, men jeg vil meget gerne vide, hvorfor de 74gb partition siger sin fik 23gb værd af data om, hvor alle, det har, er vinduer, programmer, filer osv. i det, som når du vælger alle disse mapper kun komme til 12gb. cheers don. |
|
| |||
| |||
| Et par grunde, der kan anvendes: 1. Skjulte filer og mapper - gå til Kontrolpanel / Mappeindstillinger / Se og ændre til at vise skjulte filer / mapper derefter Fjern Skjul beskyttede operativsystemfiler 2. Tøm papirkurven Så tjek igen |
|
| |||
| |||
| gjort det, og når jeg fremhæve alle de filer og klik på Egenskaber det stadig kun totalerne op 2 15gb, ikke 23gb, andre ideer? |
|
| |||
| |||
| Vista er bare vista det gør dette til et parti med gerne evrything det formentlig bare siger det, men lyver |
|
| |||
| |||
| nope, fandt ud af sin acctually system gendanne filer, der blev optage den plads, slettet dem, der kun en, og problemet blev løst. |
|
| |||
| |||
| Nice finde. Jeg vil huske det. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bedste måde at afgøre årsagen til nedbrud | MJM | General Hardware Chat | 6 | 8 juni 2008 03:17 |
| Computer Langsom uden grund | Spencer2004 | CPU, bundkort og RAM | 8 | 24th Apr 2008 03:13 |
| Årsag til visningsindstillinger Ændre? | casselle | Windows-operativsystemer | 4 | 3. sep 2007 01:31 |
| Computer genstart uden grund ... undertiden | gavalisk | Windows-operativsystemer | 4 | 29 august 2007 15:55 |
| Restarting uden grund? nye vid kortet gør det? | gavalisk | Grafikkort & Monitors | 4 | 3 august 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |