vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Space otettu ilman mitään syytä?

Reply

Thread Tools
Old 30 tammikuu 2008, 13:20
Uusi Jäsen

Default Space otettu ilman mitään syytä?

Hei,
Ive Got Vista minun uusi kannettava tietokone, ja tähän mennessä kaikki ive koristeltu minun uusi kannettava tietokone on 23gb kansio Siirsin vuodelta vanha tietokone, ja muutamia ohjelmia asennettuna. tietokone on 160gb HD jaettu osaksi 74gb (C:), ja 73GB (E:), joten sen 147gb ennen jaettu, ja oletan 12GB thats puuttuu pois, jota käytetään Windows. Nyt minulla oli alun perin minun 23gb kansio työpöydälle, mutta huomasin, että C: asema 51gb otettiin esille huolimatta siitä, että olin vain laittaa 23gb arvosta tavaraa kiinni tietokoneessani. Olen nyt muuttanut tämän kansion E: asema on nyt selvästi vahvistettujen 23gb, mutta siitä huolimatta liikkuu, että kansio C: asema on vielä 23gb käytetään sitä, onko kellään mitään käsitystä, miksi näin on? cheerd guys, Don.
Old 30 tammikuu 2008, 13:57
Banned ryhmän

Minun HDD on samalla tavalla se on 160GB HDD, mutta sanoo, että se oli vain 147, kun olen reformoivat tai formaatti koko ajan, se on kuin tätä En tiedä Windows XP doesnt ryhtyä 12GB! joten se ei ole ikkunoita Mielestäni ne ovat vain pyöristää HDD vankeudessa ja C-aseman voi vain minä ohjelmia ja Vista tai Vista ei vain ole tyhmä

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 30 tammikuu 2008, 14:37
Moderator Group

Jos olet tarkastelee asiakirjoja, jossakin on se sanotaan 160GB Max. ja pitäisi sanoa jonnekin mitä vielä tilaa käytetään.

Joku muu voi varmasti selittää sen paremmin silloin minua, mutta tuntuu, että kaikkeen. MP3-soittimet flash-asemat. Ne kaikki mainostaa Max määrää. Mutta tila puuttuu kaikista niistä, kun vertaa kyky vapaata tilaa.

Old 30 tammikuu 2008, 15:08
Rahoittajien ryhmän

Hedwig ... se johtuu HDD valmistajat laskea koko käyttäen kymmenjärjestelmä (1000 bytes = yksi kilotavu) ........ katsoo, että tietokone toimii sitä käyttäen Binary (1024 tavua = yksi kilotavu), mikä on oikein.

Tämä tarkoittaa, että 80 Gt asema näkyy noin 74.5GBs Windows ja suurempi asema suurempi ero. Se toimii noin 7% erilainen.

Esimerkiksi: Eräs 400GB ajaa, osoittaa Windows (Oma tietokone) ja 372gb tai 400077586432 tavua

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 30 tammikuu 2008, 15:54
Uusi Jäsen

kiitos replys kaverit, mutta isnt aivan mitä im jälkeen, olen jo tiesi 160 Gt: n kiintolevy on vain Infact 147gb vuoksi, mitä te kaikki olette kertoneet minulle, mutta asia Haluaisin todella tietää, miksi 74gb osio sanoo sen sai 23gb arvoinen tietoja, kun kaikki se on Windows, ohjelmien tiedostoja jne. siinä, jossa Kun valitset kaikki ne kansiot vain tulevat 12GB. SKAALA don.
Old 30 tammikuu 2008, 16:12
Rahoittajien ryhmän

Muutamia syitä, jotka voivat hakea:

1. Piilotetut tiedostot ja kansiot - mene Ohjauspaneeli / Folder Options / View ja muutos Näytä piilotetut tiedostot / kansiot sitten huolimaton Piilota suojatut käyttöjärjestelmä tiedostot

2. Tyhjennä Roskakori

Sitten tarkistaa uudelleen
Old 30 tammikuu 2008, 16:30
Uusi Jäsen

tehnyt, ja kun minä esiin kaikki tiedostot ja valitse sitten Ominaisuudet se vasta on yhteensä enintään 2 15gb, ei 23gb, muita ideoita?
Old 30 tammikuu 2008, 17:49
Banned ryhmän

Vista on vain että näköala on tämä erä, kuten evrything se luultavasti vain sanotaan, että vaan valehtelee
Old 31 tammikuu 2008, 12:25
Uusi Jäsen

Nope, huomasivat sen acctually järjestelmä palauttaa tiedostoja, jotka ryhtyvät tilaa, poistaa niitä, tehdään vain yksi, ja ongelma ratkesi.
Old 31 tammikuu 2008, 12:37
Moderator Group

Arka löytää. Minä muistan, että.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Paras tapa määrittää syy kaatuu Rautatavaran Chat 6 8. Jun 2008 03:17
Tietokone Hidas ilman mitään syytä Spencer2004 CPUs, Emolevyt & RAM 8 24th Apr 2008 03:13
Syy Näytön asetukset muuttaminen? casselle Windows-käyttöjärjestelmät 4 3. Sep 2007 01:31
Tietokone käynnistystä ilman mitään syytä ... joskus gavalisk Windows-käyttöjärjestelmät 4 29th Aug 2007 15:55
Uudelleenkäynnistäminen ilman mitään syytä? uusi vid kortti tekee sen? gavalisk Graphics Cards & Näytöt 4 3. Aug 2007 13:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.