mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Ruimte in beslag genomen zonder reden?

Reply

Thread Tools
Old 30 januari 2008, 13:20
Nieuw Lid Fractie

Default Ruimte in beslag genomen zonder reden?

He,
ive got vista op mijn nieuwe laptop, en tot nu toe alle ive heb op mijn nieuwe laptop is een 23gb map i overgedragen overgenomen uit mijn oude computer en een paar programma's geïnstalleerd. de computer heeft een 160GB HD gepartitioneerd in 74gb (C:), en 73gb (E:), dus haar 147gb voordat haar gepartitioneerd, en ik neem aan dat de 12GB thats ontbrekende uit dat wordt gebruikt voor ramen. Nu heb ik oorspronkelijk had mijn 23gb map op mijn bureaublad, maar merkte dat dat in de c:-schijf 51gb werd genomen ondanks het feit dat ik had alleen 23gb waard dingen op mijn computer. Ik heb nu deze map op de e:-schijf die nu uiteraard door 23gb, maar ondanks dat het verplaatsen van de map c:-schijf is nog 23gb gebruikt op, Heeft iemand enig idee waarom dit is? cheerd jongens, Don.
Old 30 januari 2008, 13:57
Banned Groep

mijn hdd is dezelfde manier is het een 160GB HDD, maar zegt dat het slechts 147 toen ik reformaat of formiaat de hele tijd is het als deze voor mij weet ik windows xp doesnt maximaal 12GB! zodat de ramen niet ik denk dat ze alleen de afronding hdd gevangenschap en de c schijf misschien net me programma's en Vista of Vista is gewoon dom

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 30 januari 2008, 14:37
Moderator Groep

Als u kijkt naar de documentatie, ergens in het het zal zeggen 160GB Max. en zou moeten ook zeggen ergens wat de resterende ruimte wordt gebruikt.

Iemand anders kan zeker uitleggen beter dan mij, maar het is zoals dat met alles. mp3 spelers flash drives. Ze zijn allemaal adverteren Max bedrag. Maar er is ruimte ontbreekt in elk van hen als u een vergelijking van de capaciteit voor de vrije ruimte.

Old 30 januari 2008, 15:08
Donor Groep

Yep ... dan is dat omdat HDD fabrikanten berekenen de grootte, het gebruik van de decimale stelsel (1000 bytes = een kilobyte) ........ dat de pc werkt het uit met behulp van Binary (1024 bytes = een kilobyte), die juist is.

Dit betekent dat een 80 GB drive show over 74.5GBs in Windows en hoe groter de schijf hoe groter het verschil. Het werkt ongeveer 7% anders.

Bijvoorbeeld: Een van mijn 400GB schijven, blijkt in Windows (My Computer) als 372gb of 400077586432 bytes

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 30 januari 2008, 15:54
Nieuw Lid Fractie

bedankt voor de replys jongens, maar dit isnt geheel wat im na, ik wist dat al mijn 160 GB HD is alleen metterdaad 147gb te wijten aan wat je allemaal vertelde me, maar wat ik echt wil weten is de reden waarom de 74gb partitie zegt haar kreeg 23gb waard van gegevens over, toen alles in het werk heeft, is vensters, programma's etc bestanden in, dat wanneer u alle mappen alleen komen tot 12GB. cheers don.
Old 30 januari 2008, 16:12
Donor Groep

Een paar redenen die van toepassing zouden kunnen zijn:

1. Verborgen bestanden en mappen - Ga naar Configuratiescherm / Mapopties / View en verandering aan te tonen verborgen bestanden / mappen dan vink Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen

2. De Prullenbak leegmaken

Vervolgens opnieuw controleren
Old 30 januari 2008, 16:30
Nieuw Lid Fractie

gedaan, en toen ik markeer alle bestanden en klik op eigenschappen dan nog alleen totalen up 2 15GB, niet de 23gb, alle andere ideeën?
Old 30 januari 2008, 17:49
Banned Groep

Vista is gewoon vista doet dit veel met als evrything waarschijnlijk gewoon zegt dat, maar ligt
Old 31 jan 2008, 12:25
Nieuw Lid Fractie

Nope, vond haar acctually systeem herstellen bestanden die zijn toegang tot de ruimte, verwijderd, slechts een, en het probleem was opgelost.
Old 31 jan 2008, 12:37
Moderator Groep

Leuk vinden. Ik herinner me dat.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Beste manier om vast te stellen oorzaak van crashes MJM Algemeen Hardware Chat 6 De 8 juni 2008 03:17
Trage computer zonder reden Spencer2004 CPUs, Moederborden & RAM 8 24 apr 2008 03:13
Reden voor Beeldscherminstellingen Veranderen? casselle Windows besturingssystemen 4 3e sep 2007 01:31
Computer herstarten zonder reden ... soms gavalisk Windows besturingssystemen 4 29 aug 2007 15:55
Herstarten zonder reden? nieuwe vid kaart doen? gavalisk Grafische Kaarten & Monitors 4 De 3 augustus 2007 13:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.