![]() |
|
| |||
| |||
| http://www.metacafe.com/watch/134844...windows_start/ Blot nogle få af de mange tips om at øge den tid det tager at starte op, at det ikke vil betyde en voldsom forøgelse boot tid, men det skulle hjælpe. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mit system: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Well en ven har sendt dette link til mig efter at øge sin boot tid med 15 sekunder på hans laptop kører vista, 15 sekunder er ikke en stor reduktion i boot tid, men det gør verden til forskel for nogle. |
|
| |||
| |||
| kanoakavirus Jeg griner, fordi du ikke synes at kende forskellen mellem stigende og faldende. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hahaha! Jeg er helt læses over, at dumme hjerne fortæller mig, hvad jeg ønsker at høre!
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Lol dræbe du må forstå, jeg var droped på hovedet som en baby: P plus i kamp strengen den mest enkle af sætninger sammen, og at der vises i mine taste Jeg vil lige har indsendt de vid: D betydet at sige fald lmao |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vil du have mig til at ændre det for dig? Eller skal jeg lade det være skidt, for det er ret sjovt
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jamen tak for det griner alligevel. ![]() BTW sin Krlll ikke Klll.hehe |
|
| |||
| |||
| Theres går min dårlige grammatik igen lol og du kan overlade det: P |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| XP + Vista. Fremskynde din boot! | Razer | Windows-operativsystemer | 5 | 28th Dec 2008 02:48 |
| Vista Speed vs XP Speed | ketanco | Windows-operativsystemer | 3 | 27 januar 2008 23:06 |
| Speed Up Vista | stronky4p | Windows-operativsystemer | 2 | 24th Dec 2007 17:00 |
| Vista boot problem | NorthernLights | Windows-operativsystemer | 1 | 6. dec 2007 01:09 |
| Vista ikke starte op (igen) | Spencer2004 | Windows-operativsystemer | 9 | 5 december 2007 01:02 |
| Thread Tools | |
| |