![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| http://www.metacafe.com/watch/134844...windows_start/ Vain muutama on paljon vinkkejä kasvaa, kun se otetaan käynnisty, Sen aio kasvattaa dramaattisesti käynnistyksen aikana, mutta sen pitäisi auttaa. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
My System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Hyvä ystävä lähetti tämän linkin minulle jälkeen yhä hänen boot aikaa 15 sekuntia hänen laptop käynnissä vista, 15 sekuntia, ei ole suuri väheneminen käynnistyksen aikana, mutta se tekee maailman ero joissakin. |
|
| |||
| |||
| kanoakavirus Olen nauruun, koska sinulla ei näytä tietävän, mikä ero kasvaa ja pienenee. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hahaha! Olen täysin lukea yli, että typerä aivojen kertoo minulle, mitä haluan kuulla!
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Lol tappaa teidän täytyy ymmärtää, olin droped on pään kuin vauva: P plus i taistelu string kaikkein yksinkertainen rangaistusten yhteen ja se osoittaa, minun konekirjoitus Minun olisi pitänyt vain lähetetty VID: D tarkoitus sanoa lasku lmao |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluatko minun muuttaa sitä sinulle? Vai pitäisikö Jätän cos on varsin hauska
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| No kiitos tästä nauraa joka tapauksessa. ![]() BTW sen Krlll ei Klll.hehe |
|
| |||
| |||
| Theres menee minun huono kielioppi jälleen lol, ja voit jättää sen: P |