![]() |
|
| |||
| |||
| http://www.metacafe.com/watch/134844...windows_start/ Slechts een paar van de vele tips over het verhogen van de tijd die nodig is om op te starten, het nog niet helemaal duidelijk meer opstart tijd, maar het zou moeten helpen. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Nou een vriend stuurde deze link om me na de verhoging van zijn laars tijd met 15 seconden op zijn laptop met Vista, 15 seconden is niet een grote vermindering van het opstarten, maar het maakt de wereld van verschil voor sommigen. |
|
| |||
| |||
| kanoakavirus Ik lach omdat je blijkbaar niet aan het verschil tussen stijgende en dalende weten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hahaha! Ik ben het helemaal te lezen over dat stomme hersenen vertellen me wat ik wil horen!
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Lol vermoord je moet begrijpen ik was wegviel op het hoofd als een baby: P En ik strijd string de meest eenvoudige zinnen samen, en dat toont in mijn typen Ik had net gepost the vid: D bedoelde te zeggen daling lmao |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wilt u mij om het te veranderen voor u? Of moet ik laat het COS is het heel grappig
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Nou toch bedankt voor het lachen. ![]() Btw zijn Krlll niet Klll.hehe |
|
| |||
| |||
| Theres gaat mijn slechte grammatica weer lol en laat je hem gewoon: P |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| XP + Vista. Speed-up van uw boot! | Razer | Windows besturingssystemen | 5 | 28 dec 2008 02:48 |
| Vista vs XP Speed Speed | ketanco | Windows besturingssystemen | 3 | 27 Jan 2008 23:06 |
| Speed Up Vista | stronky4p | Windows besturingssystemen | 2 | 24 dec 2007 17:00 |
| Vista boot probleem | NorthernLights | Windows besturingssystemen | 1 | 6 dec 2007 01:09 |
| Vista niet booten (again) | Spencer2004 | Windows besturingssystemen | 9 | 5 Dec 2007 01:02 |
| Thread Tools | |
| |