![]() |
|
| |||
| |||
| http://www.metacafe.com/watch/134844...windows_start/ Bare noen få av de mange tips om hvordan du øker tiden det tar å starte opp, det ikke går dramatisk økning boot tid, men det burde hjelpe. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Vel en venn sendte denne linken til meg etter å øke sin oppstart av 15 sekunder på sin bærbare kjører Vista, 15 sekunder er ikke en stor reduksjon i oppstart men det er en verden av forskjell for noen. |
|
| |||
| |||
| kanoakavirus Jeg ler fordi du synes ikke å vite forskjellen mellom stigende og synkende. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hahaha! i helt lest over det, dumme hjernen fortelle meg hva jeg vil høre!
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Lol drepe må du forstår at jeg var droped på hodet som en baby: P pluss i kampen streng de enkle av setninger sammen og som viser i mine typing Jeg burde bare plasserte vid: D ment å si nedgang lmao |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vil du ha meg til å endre det for deg? Eller bør jeg la det fordi det er ganske morsomt
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Vel takk for ler likevel. ![]() Btw sin Krlll ikke Klll.hehe |
|
| |||
| |||
| Theres går min dårlig grammatikk igjen lol og du kan la det: P |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| XP + Vista. Speed opp boot! | Razer | Windows-operativsystemer | 5 | 28 desember 2008 02:48 |
| Vista Speed vs XP Speed | ketanco | Windows-operativsystemer | 3 | 27 januar 2008 23:06 |
| Speed Up Vista | stronky4p | Windows-operativsystemer | 2 | 24 desember 2007 17:00 |
| Vista støvel problemet | NorthernLights | Windows-operativsystemer | 1 | 6 desember 2007 01:09 |
| Vista mislykkes å starte opp (igjen) | Spencer2004 | Windows-operativsystemer | 9 | 5 desember 2007 01:02 |
| Thread Tools | |
| |