![]() |
|
| |||
| |||
| http://www.metacafe.com/watch/134844...windows_start/ Bara ett fåtal av de många tips om att öka den tid det tar att starta upp, Det går inte dramatiskt öka uppstarten men det borde hjälpa. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mitt System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Tja en vän skickade den här länken till mig efter att ha ökat sin uppstart med 15 sekunder på sin bärbara dator som kör vista, är 15 sekunder inte en stor minskning i uppstarten men det gör stor skillnad för vissa. |
|
| |||
| |||
| kanoakavirus Jag skrattar för att du verkar inte veta skillnaden mellan stigande och fallande. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hahaha! Jag läste helt över detta, dumma hjärna berättar för mig vad jag vill höra!
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Lol döda dig måste förstå var jag droped på huvudet som en bebis: P plus att jag kämpar sträng den mest enkla meningar tillsammans och som visas i mina typning Jag hade just postade vid: D ville säga minska lmao |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vill du att jag ska ändra det för dig? Eller ska jag låta det cos det är ganska roligt
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jo tack för skrattet ändå. ![]() Btw sin Krlll inte Klll.hehe |
|
| |||
| |||
| Theres går min dåliga grammatik igen lol och du kan lämna det: P |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| XP + Vista. Påskynda din uppstartspartition! | Razer | Windows-operativsystem | 5 | 28 december 2008 02:48 |
| Vista Speed vs XP Speed | ketanco | Windows-operativsystem | 3 | 27 januari 2008 23:06 |
| Speed Up Vista | stronky4p | Windows-operativsystem | 2 | 24 december 2007 17:00 |
| Vista boot fråga | NorthernLights | Windows-operativsystem | 1 | 6 december 2007 01:09 |
| Vista misslyckas att starta upp (igen) | Spencer2004 | Windows-operativsystem | 9 | 5 december 2007 01:02 |
| Thread Tools | |
| |