![]() |
|
| |||
| |||
| Aften Alle! Har du et spørgsmål til alle du computer buffs derude i cyberspace - Måske en af jer kan rådgive mig ....... Da jeg har opgraderet fra XP til Vista (HPE) Jeg mener, at computeren er aftaget betydeligt, og mit spørgsmål er ......... Disse websteder, der lover at fremskynde din computer ved hjælp af registreringsdatabasen rengøring etc etc Må de arbejde, og rent faktisk gør, hvad de krav?. Alle fik nogen erfaringer med dem? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har haft lutter dårlige erfaringer med de såkaldte registreringsdatabasen rensemiddelproducenter. Andre mennesker kan have en anden historie. Det er simpelthen fordi disse downloads tendens til at være setup for generiske profiler, men mange af dem, ikke i registreringsdatabasen relevante for din eller min pc Vista ikke tage mange flere ressourcer end XP nogensinde gjorde. Der er en stående vittighed, at hvis du har Vista, dobbelt det! Hvad er dit system specs please? Og er du bemærke dette "afmatning", når du kører et bestemt program eller spil? Eller er det bare generelt?
|
| |||
| |||
| Citat:
Windows Rensningsvirksomhedens Være meget på vagt over for ethvert program ikke i vores download sektion, rapporter flere forekomster, der har brug for "renset". Du vil ende op med en forkrøblet maskine med noget alternativ andre derefter geninstallere. |
|
| |||
| |||
| Hej igen Da læsning år respons jeg fulgte et link i "Window Rensningsvirksomhedens og endte med at downloade 'Auslogics Defrag' Jeg må sige, jeg er meget imponeret over den hastighed det defragged mit C-drev - meget hurtigere end Vista indbygget i Defrag nytteværdi som er sooo sloow Tak folkens! |
|
| |||
| |||
| Du nogensinde haft en prøve af Vista manager. Jeg forsøgte en retssag, og det er ikke alt for dårlig. http://www.yamicsoft.com/vistamanager/index.html Regards Jase |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fremskynde PC - forslag til, hvad programmer til at fjerne osv. | im407 | General Software Chat | 16 | 13 juli 2009 13:59 |
| Dual Opstart Kubuntu og Vista med Vista installeret 1. | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 27 marts 2009 15:14 |
| Fremskynde din pc | alex | General Software Chat | 18 | 23 april 2008 08:01 |
| Fremskynde min 98 | PyroTails | General Hardware Chat | 5 | 24 november 2007 14:56 |
| Hurtigere opstart? | Computer Spec | General Hardware Chat | 2 | 2 oktober 2006 08:08 |
| Thread Tools | |
| |