vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Nopeuttaminen Vista

Reply

Thread Tools
Old 4 lokakuu 2007, 06:56
Uusi Jäsen

Default Nopeuttaminen Vista

Ilta Kaikki!
Onko sinulla kysymys sinun tietokone buffs siellä kyberavaruudessa - Ehkä joku teistä voi neuvoa minua ....... Koska olen päivittänyt XP: n Vista (HPE) Olen sitä mieltä, että tietokone on hidastunut huomattavasti, ja kysymykseni on ......... Näitä sivustoja, jotka lupaavat nopeuttaa tietokoneen avulla rekisterin siivous jne. jne. Onko ne toimivat, ja se on itse tehdä, mitä he väittävät?. Kukaan saanut mitään kokemusta niistä?
Old 4 lokakuu 2007, 07:02
Rahoittajien ryhmän

Olen ollut vain huonoja kokemuksia niin sanottujen rekisterin puhdistaja. Muut ihmiset voivat olla eri juttu.

Tämä on yksinkertaisesti siksi, että näitä lataamisia taipumus olla setup geneeristen profiilit, tosin paljon niitä, jotka eivät rekisterin merkitystä sinun tai minun pc

Vista ei vie paljon enemmän resursseja kuin XP koskaan tehnyt. There's pysyvän vitsinä, että jos sinulla on Vista, kaksoisnapsauta sitä!

Mitkä ovat järjestelmän tiedot please? Ja sinä huomaamatta tämä "taantuma", kun käytössä on erityisesti sovelluksen tai pelin? Vai onko se vain yleensä?

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 4 lokakuu 2007, 09:33
Moderator Group

Quote:
Rekisterin on yliarvostettua kuin nopeus säätää yleisesti, mutta sitä ei saada suuria ja ne voivat sisältää monia kelpaa viittauksia. Rekisterin ei ole alueella jopa keskimäärin tietokoneen käyttäjä voi soittaa noin tuumaa Hyvä uutinen on se, CCleaner on turvallinen rekisterin puhdistaja rakennettu, joten miksi ei siivota vanha, kelpaa merkinnät?
Napsauta Rekisterieditori-painiketta.
Valitse etsiä asioita.
Valitse vahvistaa valittuihin aiheisiin.

Että se, teidän tehdä, turvallinen, nopea rekisterin puhtaana.
Olen juuri lisännyt uuden Registry cleaner meidän lataus osiossa. Kaikki mitä tarvitset tämän tyyppistä huolto löytyvät sieltä.
Windows Cleaners

Ole erittäin varovainen mitä tahansa ohjelmaa ei meidän lataus osiossa, että raportit useita, jotka tarvitsevat "puhdistettu".
Olet päätyvät kanssa rujo kone, jolla ei ole muuta vaihtoehtoa sitten uudelleenasentamistoiminnot.

Old 7 lokakuu 2007, 14:22
Uusi Jäsen

Hei taas
Koska käsittelyssä yr vastaus olen seurannut linkkiä "ikkunanpesijöiden" ja päätyi lataaminen "Auslogics Defrag"
Minun täytyy sanoa, olen hyvin vaikuttunut nopeus se defragged minun C-asema - paljon nopeammin kuin Vista sisäänrakennettu defrag apuohjelma, joka on got sent out sloow
Thanks folks!
Old 8 lokakuu 2007, 11:27
Banned ryhmän

Oletko koskaan ollut kokeilla ja Vista Manager. Yritin oikeudenkäyntiä ja se ei ole liian huono.

http://www.yamicsoft.com/vistamanager/index.html

Regards Jase
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Nopeuttamisesta PC - Ehdotuksia Mitä Ohjelmat poistaminen jne. im407 General Software Chat 16 13. Jul 2009 13:59
Dual Käynnistäminen Kubuntu ja Vistan kanssa Vista asennettuna 1. Black Magic Linux & Alternative OS 1 27th Mar 2009 15:14
Nopeuttaminen your pc alex General Software Chat 18 23. Huhtikuu 2008 08:01
Nopeuttaminen minun 98 PyroTails Rautatavaran Chat 5 24. marraskuu 2007 14:56
Nopeuttaa käynnistystä? Tietokone eä Rautatavaran Chat 2 2nd Lokakuu 2006 08:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.