![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ilta Kaikki! Onko sinulla kysymys sinun tietokone buffs siellä kyberavaruudessa - Ehkä joku teistä voi neuvoa minua ....... Koska olen päivittänyt XP: n Vista (HPE) Olen sitä mieltä, että tietokone on hidastunut huomattavasti, ja kysymykseni on ......... Näitä sivustoja, jotka lupaavat nopeuttaa tietokoneen avulla rekisterin siivous jne. jne. Onko ne toimivat, ja se on itse tehdä, mitä he väittävät?. Kukaan saanut mitään kokemusta niistä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen ollut vain huonoja kokemuksia niin sanottujen rekisterin puhdistaja. Muut ihmiset voivat olla eri juttu. Tämä on yksinkertaisesti siksi, että näitä lataamisia taipumus olla setup geneeristen profiilit, tosin paljon niitä, jotka eivät rekisterin merkitystä sinun tai minun pc Vista ei vie paljon enemmän resursseja kuin XP koskaan tehnyt. There's pysyvän vitsinä, että jos sinulla on Vista, kaksoisnapsauta sitä! Mitkä ovat järjestelmän tiedot please? Ja sinä huomaamatta tämä "taantuma", kun käytössä on erityisesti sovelluksen tai pelin? Vai onko se vain yleensä?
|
| |||
| |||
| Quote:
Windows Cleaners Ole erittäin varovainen mitä tahansa ohjelmaa ei meidän lataus osiossa, että raportit useita, jotka tarvitsevat "puhdistettu". Olet päätyvät kanssa rujo kone, jolla ei ole muuta vaihtoehtoa sitten uudelleenasentamistoiminnot. |
|
| |||
| |||
| Hei taas Koska käsittelyssä yr vastaus olen seurannut linkkiä "ikkunanpesijöiden" ja päätyi lataaminen "Auslogics Defrag" Minun täytyy sanoa, olen hyvin vaikuttunut nopeus se defragged minun C-asema - paljon nopeammin kuin Vista sisäänrakennettu defrag apuohjelma, joka on got sent out sloow Thanks folks! |
|
| |||
| |||
| Oletko koskaan ollut kokeilla ja Vista Manager. Yritin oikeudenkäyntiä ja se ei ole liian huono. http://www.yamicsoft.com/vistamanager/index.html Regards Jase |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Nopeuttamisesta PC - Ehdotuksia Mitä Ohjelmat poistaminen jne. | im407 | General Software Chat | 16 | 13. Jul 2009 13:59 |
| Dual Käynnistäminen Kubuntu ja Vistan kanssa Vista asennettuna 1. | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 27th Mar 2009 15:14 |
| Nopeuttaminen your pc | alex | General Software Chat | 18 | 23. Huhtikuu 2008 08:01 |
| Nopeuttaminen minun 98 | PyroTails | Rautatavaran Chat | 5 | 24. marraskuu 2007 14:56 |
| Nopeuttaa käynnistystä? | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 2 | 2nd Lokakuu 2006 08:08 |
| Thread Tools | |
| |