mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Sneller Vista

Reply

Thread Tools
Old 4 okt 2007, 06:56
Nieuw Lid Fractie

Default Sneller Vista

Alle avond!
Heeft u een vraag voor al uw computer buffs out there in cyberspace - Misschien een van jullie kan mij adviseren ....... Aangezien ik een upgrade van XP naar Vista (HPE) Ik vind dat de computer is aanzienlijk vertraagd en mijn vraag is ......... Die sites die belofte aan de snelheid van uw computer door middel van een register schoonmaken etc etc Heeft ze werken en daadwerkelijk doen wat ze beweren?. Iedereen heb de ervaring van hen?
Old 4 okt 2007, 07:02
Donor Groep

Default Sneller Vista

Ik heb alleen maar slechte ervaringen van de zogenaamde register cleaners. Andere mensen hebben misschien een ander verhaal.

Dit is simpelweg omdat deze downloads zijn doorgaans setup voor generieke profielen, hoewel veel van hen, niet in het register met betrekking tot uw of mijn pc

Vista gaat nemen veel meer middelen dan XP ooit heeft gedaan. Er is een permanente grapje dat als je Vista, het dubbele!

Wat zijn je systeem specs alstublieft? En bent u het merkt deze 'vertraging' bij het uitvoeren van een bepaalde toepassing of spel? Of is het gewoon in het algemeen?

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 4 okt 2007, 09:33
Moderator Groep

Default Sneller Vista

Citaat:
Het register is overrated als een snelheid aanpassen, in het algemeen, maar wel krijgen groot en kan veel ongeldige verwijzingen. Het register is niet een gebied, zelfs voor de gemiddelde computer gebruiker te spelen rond inch Het goede nieuws is CCleaner heeft een veilige register opschoner ingebouwd, dus waarom niet schoon uit oude, ongeldige vermeldingen?
Klik op de knop Register.
Klik scan voor kwesties.
Klik fix geselecteerde onderwerpen.

Thats it, je gedaan, een veilige, snelle register schoon.
Ik heb zojuist een nieuw register cleaner aan onze downloads sectie. Alles wat je nodig hebt voor dit soort onderhoud zijn hier te vinden.
Windows Cleaners

Zeer op hun hoede van een programma niet in onze download sectie die verslagen meerdere gevallen die moeten "schoongemaakt".
Je zal eindigen met een kreupel machine met geen andere keus dan opnieuw te installeren.

Old 7 okt 2007, 14:22
Nieuw Lid Fractie

Default Sneller Vista

Hallo weer
Sinds lezing jr reactie volgde ik een link in de 'Window Cleaners "en eindigde downloaden' Auslogics Defragmentatie '
Ik moet zeggen dat ik ben erg onder de indruk van de snelheid het defragged mijn 'C' station - Veel sneller dan de Vista ingebouwd in defrag utility die is sooo sloow
Bedankt mensen!
Old 8 okt 2007, 11:27
Banned Groep

Default Sneller Vista

U ooit een keer te proberen van Vista manager. Ik heb geprobeerd een proces en het is nog niet zo slecht.

http://www.yamicsoft.com/vistamanager/index.html

Regards Jase
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Kortere PC - Suggesties over Wat Programma's verwijderen, Enz im407 Algemene programmatuurnoot Chat 16 13 jul 2009 13:59
Dual Booting Kubuntu en Vista met Vista geïnstalleerd 1e Black Magic Linux & Alternative OS 1 27 mrt 2009 15:14
Sneller uw pc linasita Algemene programmatuurnoot Chat 18 23 apr 2008 08:01
Sneller mijn 98 PyroTails Algemeen Hardware Chat 5 24 nov 2007 14:56
Sneller opstarten? Computer Spec Algemeen Hardware Chat 2 2nd Oct 2006 08:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.