![]() |
|
| |||
| |||
| Alle avond! Heeft u een vraag voor al uw computer buffs out there in cyberspace - Misschien een van jullie kan mij adviseren ....... Aangezien ik een upgrade van XP naar Vista (HPE) Ik vind dat de computer is aanzienlijk vertraagd en mijn vraag is ......... Die sites die belofte aan de snelheid van uw computer door middel van een register schoonmaken etc etc Heeft ze werken en daadwerkelijk doen wat ze beweren?. Iedereen heb de ervaring van hen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb alleen maar slechte ervaringen van de zogenaamde register cleaners. Andere mensen hebben misschien een ander verhaal. Dit is simpelweg omdat deze downloads zijn doorgaans setup voor generieke profielen, hoewel veel van hen, niet in het register met betrekking tot uw of mijn pc Vista gaat nemen veel meer middelen dan XP ooit heeft gedaan. Er is een permanente grapje dat als je Vista, het dubbele! Wat zijn je systeem specs alstublieft? En bent u het merkt deze 'vertraging' bij het uitvoeren van een bepaalde toepassing of spel? Of is het gewoon in het algemeen?
|
| |||
| |||
| Citaat:
Windows Cleaners Zeer op hun hoede van een programma niet in onze download sectie die verslagen meerdere gevallen die moeten "schoongemaakt". Je zal eindigen met een kreupel machine met geen andere keus dan opnieuw te installeren. |
|
| |||
| |||
| Hallo weer Sinds lezing jr reactie volgde ik een link in de 'Window Cleaners "en eindigde downloaden' Auslogics Defragmentatie ' Ik moet zeggen dat ik ben erg onder de indruk van de snelheid het defragged mijn 'C' station - Veel sneller dan de Vista ingebouwd in defrag utility die is sooo sloow Bedankt mensen! |
|
| |||
| |||
| U ooit een keer te proberen van Vista manager. Ik heb geprobeerd een proces en het is nog niet zo slecht. http://www.yamicsoft.com/vistamanager/index.html Regards Jase |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kortere PC - Suggesties over Wat Programma's verwijderen, Enz | im407 | Algemene programmatuurnoot Chat | 16 | 13 jul 2009 13:59 |
| Dual Booting Kubuntu en Vista met Vista geïnstalleerd 1e | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 27 mrt 2009 15:14 |
| Sneller uw pc | linasita | Algemene programmatuurnoot Chat | 18 | 23 apr 2008 08:01 |
| Sneller mijn 98 | PyroTails | Algemeen Hardware Chat | 5 | 24 nov 2007 14:56 |
| Sneller opstarten? | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 2 | 2nd Oct 2006 08:08 |
| Thread Tools | |
| |