mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Påskynde Vista

Reply

Thread Tools
Old 4 oktober 2007, 06:56
New Member Group

Evening Alle!
Har du spørsmål om alt du datamaskinen buffs der ute i cyberspace - Kanskje en av dere kan veilede meg ....... Siden jeg har oppgradert fra XP til Vista (HPE) Jeg føler at datamaskinen har redusert ned betraktelig og spørsmålet mitt er ......... De områdene som lover å øke hastigheten på datamaskinen din ved hjelp av registret rengjøring osv. osv. fungerer de og faktisk gjøre det de hevder?. Alle som har noe erfaring med dem?
Old 4 oktober 2007, 07:02
Donor Group

Jeg har hatt bare dårlige erfaringer med såkalte registret rengjøringsmidler. Andre mennesker kan ha en annen historie.

Dette er rett og slett fordi disse nedlastingene tendens til å være oppsett for generiske profiler, riktignok mange av dem, ikke registret relevant for din eller min pc

Vista gjør ta opp mye mer ressurser enn XP noen gang gjorde. Det er en stående vits at hvis du har Vista, doble det!

Hva er ditt system, kan du? Og er du merke til dette "slowdown" når du kjører et program eller spill? Eller er det bare generelt?

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 4 oktober 2007, 09:33
Moderator Group

Sitat:
Registret er overvurdert som en fart tweak, generelt, men det får store og kan inneholde mange ugyldige referanser. Registeret er ikke et område for enda gjennomsnittlig datamaskin brukeren skal spille rundt i. De gode nyhetene er CCleaner har et trygt registret renere innebygd, så hvorfor ikke vaske ut gamle, ugyldige oppføringer?
Klikk Register knapp.
Klikk Søk etter saker.
Klikk løse utvalgte aspekter.

Dvs den, din gjort en trygg, rask registret clean.
Jeg har nettopp lagt til en ny Registerverdi renere våre nedlastinger delen. Alt du trenger for denne type vedlikehold kan finnes der.
Windows rengjøringsmidler

Vær svært skeptisk til programmet ikke i vår downloads delen som rapporterer flere forekomster som trenger "renset".
Du vil ende opp med en invalidiserte maskin uten alternative andre deretter installere.

Old 7 oktober 2007, 14:22
New Member Group

Hei igjen
Siden lesing yr svar Jeg fulgte en link i "Window rengjøringsmidler og havnet nedlasting 'Auslogics Defrag'
Jeg må si jeg er veldig imponert over hvor raskt det defragged min 'C' stasjonen - mye raskere enn Vista innebygde defrag verktøyet som er sooo sloow
Takk folkens!
Old 8 oktober 2007, 11:27
Banned Group

Du noen gang hatt en prøve av Vista manager. Jeg prøvde en prøveordning og det er ikke så ille.

http://www.yamicsoft.com/vistamanager/index.html

Regards Jase
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.