![]() |
|
| |||
| |||
| Evening Alle! Har du spørsmål om alt du datamaskinen buffs der ute i cyberspace - Kanskje en av dere kan veilede meg ....... Siden jeg har oppgradert fra XP til Vista (HPE) Jeg føler at datamaskinen har redusert ned betraktelig og spørsmålet mitt er ......... De områdene som lover å øke hastigheten på datamaskinen din ved hjelp av registret rengjøring osv. osv. fungerer de og faktisk gjøre det de hevder?. Alle som har noe erfaring med dem? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har hatt bare dårlige erfaringer med såkalte registret rengjøringsmidler. Andre mennesker kan ha en annen historie. Dette er rett og slett fordi disse nedlastingene tendens til å være oppsett for generiske profiler, riktignok mange av dem, ikke registret relevant for din eller min pc Vista gjør ta opp mye mer ressurser enn XP noen gang gjorde. Det er en stående vits at hvis du har Vista, doble det! Hva er ditt system, kan du? Og er du merke til dette "slowdown" når du kjører et program eller spill? Eller er det bare generelt?
|
| |||
| |||
| Sitat:
Windows rengjøringsmidler Vær svært skeptisk til programmet ikke i vår downloads delen som rapporterer flere forekomster som trenger "renset". Du vil ende opp med en invalidiserte maskin uten alternative andre deretter installere. |
|
| |||
| |||
| Hei igjen Siden lesing yr svar Jeg fulgte en link i "Window rengjøringsmidler og havnet nedlasting 'Auslogics Defrag' Jeg må si jeg er veldig imponert over hvor raskt det defragged min 'C' stasjonen - mye raskere enn Vista innebygde defrag verktøyet som er sooo sloow Takk folkens! |
|
| |||
| |||
| Du noen gang hatt en prøve av Vista manager. Jeg prøvde en prøveordning og det er ikke så ille. http://www.yamicsoft.com/vistamanager/index.html Regards Jase |